نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

محمد طاها کوچولو پیش مامان و باباش برگشته

1392/5/28 9:47
نویسنده : مامان بهاره
618 بازدید
اشتراک گذاری

جیغغغغغغغ دست و هورااااااااااااااااااااااااهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

الحمدا.. خدایا شکرت که صدای ما را شنیدی و دعاهامون مستجاب شد و این فرشته کوچولو به آغوش مامان و باباش برگشت خدایا 100000 مرتبه شکرت بخاطر این خبر خوش قلبقلبقلبقلبقلبقلب

لطفا به این سایت جهت مشاهده کامل خبر مراجعه کنید

        www.92329.blogfa.com

 

عکس های محمد طاها (یک ساعت پیش)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

فریده
27 مرداد 92 14:19
خدا رو شکر . واقعا وحشناک بود .


بله خدا را 1000 بار شکر
مامان اهورا
28 مرداد 92 10:04
سلام.خدا رو شکر خیلی خوشحال شدم.
وبلاگ تون قشنگهامیر محمدمونم یه دونه است!!!!!!!!با اجازه لینکتون میکنم و خوشحال میشم اگه شما هم این کارو بکنید...


با کمال میل عزیزم لینک شدید
مادر
28 مرداد 92 11:26
خدا را شکر.از شنیدن دزدیده شدنش واقعا همه متاسف و شاید امیدی به پیدا شدنش نبود و حالا با این نتیجه مسرت بخش واقعا آدم خیلیییییییییییییییییی شاد میشه.دست تمام کسانی که به نوعی در پیدا شدن و برگشت این کوچولو به خانواده اش زحمت کشیدند درد نکنه.خدا اجرشون بده.


خداوند به همه مردم پاداش خیر بده بخاطر کمک و دعاهاشون
حسام وحسنا
28 مرداد 92 12:01
خدایا شکرت اینقدر گریه کردم که پیدا شده (از خوشحالی) خدایاااااااااااااااااااااااااااااا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
سارا مامان آرتین
28 مرداد 92 12:48
خداروشکر
مادر منتظر
28 مرداد 92 12:53
سلام به امیر محمد کوچولو و مامانیش
خیلی وبلاگ زیبایی دارین
خدا کوچولوتونو براتون حفظ کنه
از اینکه خبر پیدا شدن محمد طاها رو شنیدم خیلی خوشحال شدم خیلی و کلی اشک ریختم
واقعا گم شدن یه بچه برای پدر و مادرش خیلی دردناکه
خدایا شکرت
من وبلاگتون رو با اجازه لینک کردم
خوشحال میشم شما هم به وبلاگ ما سری بزنید
در ضمن اگر اجازه بدید خبر پیدا شدن محمد طاها رو منم توی وبلاگمون بزارم اگه اشکالی نداره منتظر خبرتون هستم

آره خدا را شکر عزیزم الحمدا.. این نی نی پیدا شد- نه اشکال نداره این خبر خوش همه گیر باید بشه چون متعلق به من که نیست عزیزم - فقط آدرس وبتون را برام بذارید تا لینکتون بکنم
مامان امیرمحمد
29 مرداد 92 11:11
خداراشکر،خیلی خوشحال شدم که خبر پیداشدن محمدطاها رو شنیدم،خدا همه کوچولوها رو در پناه خودش حفظ کنه و این اتفاق برای هیچکس پیش نیاد،همیشه خوش خبر باشید مامانی
ریحانه
2 شهریور 92 11:23
سلام داداشم سالمه!!! لطفا جوابمو بده
عکس فرش
10 شهریور 92 15:35
با سلام.. تبدیل عکس به تابلو فرش و قالیچه در ابعاد گوناگون در کمترین زمان و کمترین هزینه با بالاترین کیفیت... تحویل درب منزل با ما تماس بگیرید... 09137290912 03614456265
مامان مهسا
22 شهریور 92 10:26
سلام عزیزم ما عکس جدید گذاشتیم حتما سر بزنید


سلام خاله جون لطفاً آدرستون را برام بذارید بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان امین و ساغر
24 شهریور 92 16:46
عزیزم چه گل پسر نازی زنده باشه وبلاگ پسر زیبامون خیلی قشنگ و عالی است مامان خوش سلیقه پسرمون افرین خوش حال می شم به ما هم سر بزنید