نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 7 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

یک سوال از مامانها؟؟؟؟

1392/2/1 12:19
نویسنده : مامان بهاره
545 بازدید
اشتراک گذاری

این پستونک امیرمحمده ولی من هرچی گشتم در تهران ندیدم مارکش Nuby اگر از این پستونکها دیدید و میدونید کجا میفروشند لطفا کامنت بزارید ممنونم چون از ایران نخریدیم الانم شکسته دیگه پیدا نمیشه مرسییییی مامانهای مهربون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان عاطفه
6 اسفند 91 12:44
سلام سلام سلام به مامانی و امیر محمد جیگر.ماشالا خیلی نازه حتما براش اسفند کنید.البته من چشمام شور نیستااا .ازین پستونکا هم ندیدم.خودم شدیییید دنبال چیز میزای خوشکل موشگلم.برا پسرم
ثمین
6 اسفند 91 13:20
سلام عزیزم لینک شدین! به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی
مامان عاطفه
6 اسفند 91 13:30
من خودم استان گلستان زندگی میکنم ولی مامانم اینا مشهد هستن و سیسمونی رو هم از مشهد میگیرم. از راهنمایی هاتون ممنونم.واقعا مفید بود .
سارا مامان آرتین
6 اسفند 91 14:05
ممنون که به وبلاگمون سر زدید... حتما حواسم هست اگه جایی دیدم خبرتون میکنم
محیامامان دینا
6 اسفند 91 18:02
سلام خاله جون ممنون که به وب ما سر زدین.تولدت مبارک امیر محمد خوشگل.بازم پیش ما بیاید.بوووووووووووووووووووس
بهار-مامان برسام
6 اسفند 91 18:30
سلام گلم مرسی که به ما سر زدی و نظر دادی خودتون که گل پسرتون ماهه هزار ماشاالله خیلی نانازیه عزیز واسه نی نیت هر پستونکی بگیری باید تا اخر از همون مارک استفاده کنی پستونکت اگه اشتباه نکن المانیه درسته? اخه پستونک برسامم که تویه سیسمونیش بود از این پستونک ارتودنسی ها بود و المانیم هست و دیگه برسام هیچ پستونکی جز همین مارکی که مال خودش بود رو قبول نکرد مال برسام هم همین مارکه البته اگه مال شما هم المانیه اگه المانی بود بهم خبر بده تا بگم من اخرین بار برای برسام از کجا پستونک گرفتم خیلی خوشحال شدم از اشناییت پسر گلت رو ببوس هزار ماشاالله خیلی دلبره با ارزوی موفقیت و سلامتی برای شما و خانواده ی محترم شما
مامان عاطفه
6 اسفند 91 19:16
مرسی مامانی. امیر محمد جونی هم با افتخار لینک شد.خوش بحال پسملیم هنوز به دنیا نیومده داره کلی دوس جونیه مهربون پیدا میکنه این بوسای عسلی از طرف امیر رضا برای امیر محمد
مامان عاطفه
7 اسفند 91 11:36
سلام عزیزم.من الان دیگه مشهد نیستم.خونه خودمم گلم.ولی از راه دور برا امیر محمد ناز و دوستداشتنی دعا میکنم تا با مامان باباش بره حرم امام رضا زیارت.
مامانی شیدا
7 اسفند 91 11:47
سلام بهاره جون ماشاالله پسر نازی داری خدا حفظش کنه عزیزم من برای دخترم یه دونه از این پستونکا گرفته بودم ولی اصلا دوستش نداشت و اصلا ازش استفاده نکرد البته موضوع مال تقریبا 2سال پیشه ما از داروخانه رامین درست توی میدان فردوسی خریده بودیم خیلی داروخانه خوبیه و تقریبا همه چیز داره امیدوارم هنوز از اینا داشته باشه
مامانی شیدا
7 اسفند 91 11:49
راستی یادم رفت بگم وبلاگ خیلی قشنگی دارید با اجازه ما لینکتون میکنیم خوشحال میشیم به وب شیدا کوچولو هم سر بزنید
علامه کوچولو
7 اسفند 91 14:43
سلام عزیزم ماشاءالله شما هم پسر نازی دارینااااااااااا به جمع دوستان وبلاگیم خوش اومدین راستی من فقط دو-سه ماه به محمد باقر پستونک دادم اونم مارکwee.برا همین از پستونک سر در نمیارم
محیامامان دینا
7 اسفند 91 16:47
سلام عزیزم منم شمارو لینک کردم.امیدوارم دوستای خوبی برای هم بشیم.بووووووووووووووووووس
مامان امیر مهدی
8 اسفند 91 0:46
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدین گلم ماشالا پسر نازی دارین خدا حفظش کنه پستونکش خیلی قشنگه ولی من پسرم اصلا پستونک دهنش نکرد حتی واسه عکس.اتفاقا چند تا هم داشت همرو دادم هدیه
زهرا مامان کیان
8 اسفند 91 16:25
سلام عزیزم سایت "کودکو" داره از این پستونک ها !

اینم آدرسش !

http://www.koodakoo.com/fa/pacifiers/531-nuby-paci-flyers-6-12-months.html

امیدوارم بتونین خرید کنین !


سلام مامان کیان مهربون ممنونم از راهنمایی شما دست گلت درد نکنه رفتم داخل سایت همه مدلش را داشت ، از خوشحالی داشتم بال در میاوردم سفارش دادم قراره امروز بفرستند ممنونم و می بوسمتون و یک دنیا تشکر راستی من هرکاری کردم نتونستم برم داخل وب شما لطفا آدرستون را برام بزارید تا چشم ما به جمال زیبای کیان عزیزم روشن بشه چشمم شور نیستها چون کیان هم مثل امیرمحمد برام عزیزه می بوسمتون و بوسسسسسسسسسسسسس بوثثثثثثثثثثثثثثثث بوصصصصصصصصصصصصص
بهار-مامان برسام
8 اسفند 91 19:22
سلام دوست عزیزم ممنونم که منو راهنمایی کردی هم من و هم برسام واقعا خوشبختیم که با شما اشنا شدیم خدا پسرت رو برات در نهایت صحت و سلامت نگه داره و بهترین ها رو قسمتش کنه و امیدوارم همیشه ی همیشه خودت و خانواده ی محترمت در پناه خالق عشق عاشقانه و شاد زندگی کنید و همه ی لحظاتتون سرشار از امید و عشق و سلامتی و پیروزی باشه خانمی ادرس رو خواسته بودی واسه همین وقتت رو گرفتم عزیزم بازارچه بوستان رو که بلدی ( میدان پونک ) میدان پونک-بازارچه ی بوستان-دور رینگ-فروشگاه نی نی گلم من از این فروشگاه واسه برسام خیلی خرید کردم هم میشه گفت جنسای خوبی داره هم اگه بگه اصله واقعا اصله اگرم اصل نباشه بازم میگه و حق انتخاب رو به خود مشتری میده که دوست داشت خرید کنه یا نه... وسایل سیسمونی رو هم تقریبا کامل داره انواع پستونک های مارک دار و معمولی هم داره کلا تنوع جنسش زیاده در ضمن فکر کنم اگر هم چیزی نداشته باشه بهش سفارش بدی برات بیاره من خودم چند بار چیزایی میخواستم که نداشت چون میگفت قیمتش جوریه که هر کسی نمیخره و اونم نمیاره ولی من که سفارش دادم و بیانه دادم برام اورد اگه رفتی و به هر دلیلی موفق نشدی بهم خبر بده چون من دارم به کسی سفارش میدم یه سری وسایل بازی و لباس و خرده ریز واسه برسام از دبی برام بیاره اگه نتونستی پیدا کنی تویه لیستم مارک این پستونکم مینویسم که اگه پیدا کرد برامون بگیره ولی حالا از من میشنوی یه پستونک ارتودنسی مارک NUK برا گل پسری بگیر شاید ok بود امتحانش که ضرر نداره هم از لحاظ جنس و کیفیت عالیه هم قیمتش مناسبه هم اینکه همیشه و همه جا میتونی تهیه ش کنی هم اینکه مارک معتبریه همون فروشگاه نی نی از این مارک پستونک و شیشه و ..... انواع مدل هاش رو داره امیدوارم بتونی پیدا کنی ولی اگه نشد بهم حتما خبر بده که احتمالا همین روزا طرف راهیه دبی میشه گل پسر خوشگل نانازت رو ببوس هزار ماشاالله خیلی نازه بیشتر از این وقتت رو نمیگیرم موفق و پیروز شاد و سر بلند باشی
زهرا
14 اسفند 91 14:11
سلام عزیزم ... خیلی خوشحالم که تونستین پستونک رو بخرین ,مبارکش باشه ... ولی به نظر من فرصت خوبی بود تا به گل پسرتون پستونک ارتودنسی بدین تا فک و دندون هاش بهتر فرم بگیرن !!! به هر حال امیدوارم همیشه صحیح و سالم در کنارتون باشه این گل پسر ! آدرس وبلاگ کیان رو هم دوباره براتون گذاشتم ... kiankhan.niniweblog.com