نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 7 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

پستونک پیدا شد

1392/2/1 12:27
نویسنده : مامان بهاره
729 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام مامان جان خدا را شکر بعداز کلی زحمت و تحقیق پستونک شما را پیدا کردم

  این مدل هم اینترنتی خریدم  

3.gif

این مدل را دایی مهرداد برات آورده

رفتم توی سایت کودکو دیدم ازش داره سفارش دادم متأسفانه فقط یک مدلش را داشت ناراحتناراحتناراحت بعدش هم زنگ زدم به دایی مهرداد می خواست بره خارج از کشور بهش قبلاً گفته بودم براتون آورد خلاصه جوینده یابنده است خیالم راحت شد که پستونک را یافتم خدا را شکر و دست دایی مهرداد درد نکنه امیدوارم همیشه سلامت باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان عاطفه
15 اسفند 91 0:45
ای جوون.چقد گوگولیه.مثه خود امیر محمده!!!!! راستی کدومو از سایت خریدی؟؟اولی یا دومی؟قیمتش چند بود؟؟
مامان عاطفه
15 اسفند 91 10:50
مرسی مامانی. چقد شما مهربونی.من واقعیتش هنوز سیسمونی نگرفتم،نمیدونم چون هنوز قیمت نکردم احساس میکنم گرونن و یه این قیمت نمی ارزند.....یا واقعا قیمتش خوبه.از یه سایت جغجغه خوشگل مثه این پستونکا قیمت کردم14تومان. ماهم دوس داشتیم عید میرفتیم قشم ولی باید برم شنبه با پزشکم مشورت کنم.خواهرم که میگه بهت اجازه نمیده مسافرت دور بری!. دست گلت درد نکنه.خیلی خوش بگذره عزیزم.فقط قبل رفتنت یه عکس جدید از امیرمحمد بذار،دلم براش تنگ میشه.
شیدا مامانی شیدا
16 اسفند 91 8:14
خدا رو شکر که پیدا کردید من از روزی که پستشو دیدم هر جا می رفتم میپرسیدم براتون
سارا مامان آرتین
16 اسفند 91 14:48
خداروشکر... مبارکت باشه خوشکل خالهههههههه