نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 6 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

ماجراهای من و امیرمحمد و مسافرت نوروزی

1392/2/1 12:04
نویسنده : مامان بهاره
525 بازدید
اشتراک گذاری

58.gif

پسر قشنگم قراره پنج شنبه ٢٤/١٢/١٣٩١ من و شما با هواپیما بریم قشم بعدشم بابایی و دایی علیرضا ٢٩ اسفند می آیند چون بابایی تا 28 باید بره سرکار وقتم خیلی کمه کلی کار دارم

نمیدونم چیکار کنم مادرجون جمعه رفت قشم من و شما دست تنها موندیم البته خدا را شکر نمیخواد اینجا خرید کنیم چون همه خریدها را گذاشتم در قشم انجام بدم بخاطر همینکه دارم زودتر میرم ، شاید یک سر به دبی هم بزنیم شاید معلوم نیست البته شما را نمیبریم شما با مادر جون در قشم می مونید عزیزدلم فقط 5 روز دیگه فرصت داریم

116.gif

از همه مهمتر که مادرجون نیست شما که مهدکودک نمی رید مجبوریم کسی را پیدا کنیم برای نگهداریت فعلا خاله رزیتا اومده (دختردایی من) انشاءا.. خوشبخت بشه بازم اون به دادمون رسیده تا چهارشنبه همش فکرم مشغوله آخه خاله رزیتا مجرده تاحالا نی نی اندازه شما نگه نداشته  امیدوارم از پس اینکار بر بیاد الهی آمیننننننننننننننننننن

امیرمحمدم باید عجله کنیم که وقت نداریم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سارا مامان آرتین
20 اسفند 91 11:11
همیشه به مسافرت و خوش گذرونی...
خوش بگذره دوست جووونم ...
بابت اطلاعاتی که دادی ممنون


مرسی مامان سارای عزیزتر از جون ممنونم بهترینها برای شما در سال جدید آرزو دارم
مامان صفا
20 اسفند 91 12:08
بابا ای ول مامان بهاره چه کرده.. خوب من تا غیب میشم مامان امیرجونی کلی دست بکار میشه... انشالله سفر خوشی داشته باشید وهمیشه به گردش، سلامت باشید.. امیر محمد عزیزم به مامانی کمک کن دیگه... مثلا غذاتو خودت با قاشق بریز رو زمین، تند تند جاتو کثیف کن، کلی کار میشه انجام داد مثلا مامان تختتو مرتب میکنه وسایلتو جمع میکنه تو هم کمک کن همه رو برگردون وسط هال، از همه مهمتر میز ها هستند یادت نره ها وقتی داری بیسکوئیتی چیزی می خوری مثلا موز تو دستت له کن و رو میزها یادگاری بنویس .. انقدر حال میده مامانی وقتی شما رو خوابوند میاد میبینه و کیف میکنه...بازم راهکارهای جدید کمک به مامان بهت یاد میدم...

دوست دارم هزار هزار تا

مرسی خاله جون از لطفتون امیرمحمد خودشون براحتی تمامی اینکارو از حفظه بازم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
یه نی نی توو خواب و رویا
20 اسفند 91 14:52
خوش بگذره انشالله سال خوبی رو شروع کنید تا آخرشم همیشه براتون شادی باشه و سفر های خوبی داشته باشید در ضمن من شمارو با اینکه ندیدم اما خیییییییلی دوستون دارم


خاله عزیزترینم منم شما را خیلی خیلی دوستتدارم همیشه دل به دل راه داره بخدا انشاءا.. فرصتی بشه ما شما را زیارت بکنیم انشاءا.. و بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس زیاد
یاسمن
20 اسفند 91 21:12
سلام عزیزم مرسی بهم سر میزنی ممنون عاشقتم دوست هنرمندم.
بوووووووووس برای شما بوسسسسسسسس برای نی نی ماهتون


خاله جون جونی ممنونم بوسسسسسسسسسسسسسس بوصصصصصصصصصصص بوثثثثثثثثثثثثثثثث از طرف من و امیرمحمد از شما و فرشته کوچولو توی دل مامان مهربونش
مهسا مامان کیارش
20 اسفند 91 22:49
ممنون از اینکه بهمون سر زدین خوشحال شدم لینکتون کردم. خدا واستون امیرمحمدجون رو حفظ کنه وبلاگش هم خیلی خوشمله


ممنونم عزیز دلم باعث سعادت و افتخار ما است که دوستانی مثل شما جذب کردیم بوسسسسسسسسسس بوصصصصصصصصصصصصصصص بوثثثثثثثثثثثثثثث
سارا مامانی شیدا
21 اسفند 91 11:35
خوش بگذره عزیزم به خوشی و سلامتی با عکسای خوشگل برگردی
یاسمن
21 اسفند 91 12:40
سلام عزیزم مرسی به این وبلاگمم سر میزنی.اره کاملا با شما موافقم وسایل هفت سین خیلی گرونه درسته زیبا هستن اما من موافق اینم که با هزینه کم چیز زیبا خلق کنم من امسال واسه هفت سینم کلا بیست هزار خرج کردم که بیشترینش پول پارچه بود که خب اون برام میمونه جامای سفالی دونه ای 500 خریدمو تزیین کردم.اگه دوست داری میتونی شمام بخری بنفش رنگ کنی با نگینای طلایی و از ساتن بنفش و طلایی واسه میزت استفاده کنی ایننه هم همینطور خیلی ساده هستا،اگه دوست داری من یه عکس از سفره سال قبل که برای دوستم پهن کرده بودم و امسالم با همین وسایل میخوام برای خودم شبیه اون پهن کنم برات ایمیل کنم شاید چیده شده شو ببینی پسند کنی دوست من.اگه خواستی ایمیلتو بزار تا برات بفرستم.


ممنونم خاله خانوم از لطفتون و راهنمايي تون بوسسسسسسسسس بوصصصصصصصصصصصصصص بوثثثثثثثثثثثثثث
مامان عاطفه
21 اسفند 91 13:14
سلام عزیزم.انشالله سفر بهتون خوش بگذره.
سال خوبی رو براتون آرزو میکننم


ممنونم مامان عاطفه جونم التماس دعا داريم شما الان مستحاب الدعوه هستيد و بهترينها را براتون آرزو دارم و بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان امیر محمد
22 اسفند 91 0:55
سلام مامانی ممنون که بهمون سر میزنی فعلا دوربین خرابه عکسی ندارم که بذارم مسافرت خوش بگذره
عزیزم چه جوری دلت میاد پسرتو نبری مسافرت خوشبحالت خونسردی میتونی دوریشو تحمل کنی ببوس گل پسرتو


ممنونم ماماني البته شايد نبرم اميرمحمد را چون يكروزه با كشتي ميريم مي ترسم در دريا حالش بد بشه ميزارم پيش مامانم چون هرروز اميرمحمد پيش مادرجونشه وقتي من ميرم سركار
مامان متین
24 اسفند 91 10:26
سلام خانمی ممنون که یادمون کردی .سرم شدید شلوغه و کم میتونم بیام. همیشه به گردش و تفریح و شادی. خوش بگذره