نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 2 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

مامی و رژیم لاغری

1392/11/8 11:36
نویسنده : مامان بهاره
734 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان وظیفه خودم دونستم که این مطلب جهت اطلاع مامانهای توپولی بنویسم و حتی افرادیکه که لاغر هستن ولی تغذیه اشتباه دارن تصمیم به گرفتن رژیم غذایی درست را دارن به امیدروزهای بهتر 

من بعداز اینکه مامان شدم 20 کیلو اضافه وزن پیدا کردم دیگه توضیح نمی دم که چقدر غصه خوردم و افسرده شدم با کمی رعایت و ورزش 8 کیلو از وزنم کم شد سایز کم شد ولی وزن نه بالاخره تصمیم گرفتم که از رژیم لاغری دکتر کرمانی عزیز استفاده بکنم وارد سایت دکتر شدم و بعداز مطالعه دقیق سایت و افزوده شدن اطلاعاتم در مورد لاغری و مراجعه به مطب و گرفتن رژیم لاغری در همایش بزرگ آقای دکتر نیز شرکت کردم که خیلی خیلی عالی و مفید بود در این لحظه بعداز یکماه و نیم رژیم مستمر بنده 6 کیلو کردم و فقط  چند کیلو بیشتر نمونده تا وزن ایده آل اول خودم تا یکماه دیگه تمامی اضافه وزن رفته خدا را شکر نیشخندنیشخندنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آدرینا
7 بهمن 92 13:29
خوش به حالت عزیزم
مامان محمدحسین
7 بهمن 92 15:48
وای خوش به حالت منم حدود 20 کیلو اضافه وزن گرفتم....
مامان بهاره
پاسخ
عزیزم کاری نداره شما هم شروع کنید زود جواب می گیرید
الهه مامان مبین
8 بهمن 92 0:06
تبریک میگم ... منم تو بارداریم 19 کیلو اضافه وزن پیدا کردم .... ولی خوشبختانه با ورزش و پیاده روی الان به وزن سابقم برگشتم ... من کمربند لاغری هم میبستم ... کلی تاثیر داشت .....
مامان بهاره
پاسخ
ممنونم الهه جون از توضحیات مفیدت یه دنیا مرسی
الهه مامان مبین
8 بهمن 92 0:10
راستی میتونم بپرسم چه جوری عکسای پسملی رو روی سربرگ قالب گذاشتی .....ممنون میشم دوست خوبم .....
مامان متین و مهبد
10 بهمن 92 17:46
عزیزم به نی نیت شیر میدی؟ میشه اینجوری رژیم گرفت؟
مامان بهاره
پاسخ
در وبتون جواب دادم عزیزم
مامان شایلین جون
13 بهمن 92 14:32
سلام از وبلاگتون و پسر گلتون خوشم اومد مطالب رو خوندمو به این پست رسیدم برام جالب بود. منم بعد سه سال 20 کیلو اضافه وزن دارم. دکتر کرمانی رو امتحان کردم خیلی خوب بود ولی متاسفانه من اراده شو نداشتم و ناراحتی معده هم داشتم کم خوری اونجوری شدیدا آزارم میداد. ول کردم. از صبح تا غروب پشت میز اداره ام و غروب هم خسته کوفته میرم خونه دوس دارم بخورم. رژیممو تو خونه میشکونمخیلی دلم برای دوران خوش تیپیم تنگ میشه. خوش بحالتون که اینقدر اراده دارین. میشه تبادل لینک کنیم؟؟؟
مامان بهاره
پاسخ
اصلا این حرف نزنید شما ارادتون خیلی هم قویه فقط صبرت را باید بیشتر بکنید اصلا به زمان رژیم توجه نکنید فقط به نتیجه فکر کنید
مامان متین و مهبد
13 بهمن 92 20:34
سلام گلم .منم شروع کردم رفتم سایت دکتر کرمانی و ثبت نام کردم الان 2 روزه دعا کن بتونم.
مامان بهاره
پاسخ
آفرین من مطمئنم که شما می تونید به زودی به وزن ایده آل می رسید
مامان شایلین جون
14 بهمن 92 13:52
سلام مرسی که کامنتمو جواب داده بودین. ولی در مورد تبادل لینک چیزی نگفتین. من با اجازه لینکتون کردم شما هم اگه میشه لینکم کنید تا بیشتر با هم در ارتباط باشیم. اوکی؟