نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 2 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

اولین بازی بولینگ امیرمحمد جمعه 4 دی ماه 1392

1392/11/8 11:38
نویسنده : مامان بهاره
864 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم جمعه صبح با بابایی تصمیم گرفتیم بریم باشگاه انقلاب جهت ورزش و تفریح البته با مادرجون صبح ساعت 9 راه افتادیم و رفتیم اول که وارد شدیم گفتیم بریم تنیس روی میز یا بولینگ که تصمیم اول به بولینگ شد رفتیم سالن بولینگ من و بابایی با هم رقابت کردیم شما هم که در کنار مامی و بابایی توپ میدادی دستت درد نکنه پسر با مسئولیتم

راستش بگم امتیاز من 30 بود و امتیاز بابایی 38 بود من گفتم آی دیگه خسته شدم دیدم دارم می بازم خودمو زدم به خستگیچشمکچشمکچشمکچشمکچشمک آخه بابایی ماشاءا.. مرد تنومند من با این دستهای ظریف تازه چندتا از ناخنها هم شکست می تونم بابایی را ببرم عینکعینکعینکعینکعینکنیشخندنیشخندنیشخند

بعداز بولینگ رفتیم داخل جاده سلامتی جهت پیاده روی وای نمی دونی به شما چقدر خوش گذشت با همه مردم می خندیدی با همه دوست شدی همه از شما تعریف می کردن که چه نی نی خوش اخلاق و خوش تیپی من و بابایی و مادرجون کلی ذوق کردیم برات

بعدم رفتیم تنیس روی میز که مادرجون و بابایی بازی کنند که سالن بعدازظهر باز می شد من تنیس روی میز زیاد دوست ندارم تنیس چمن دوستدارم که تمامی سالنها اجاره بود خیلی باید معطل می شدیم و ساعت 12:30 برگشتیم خونه وقتی رسیدیم خونه شما بعداز نهار بیهوش شدی از خستگی تا 5 خوابیدی دورت برگردم که خیلی به همه خوش گذشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مریم مامان دونه برفی
6 بهمن 92 10:29
وااااای ...چه خوووووب .... همیششه شاد باشید عزیزم. آفرین به این رقابت تنگاتنگ و این هوش زنانه
مامان بهاره
پاسخ
وای ممنونم خاله جونم و مهربونم انشاءا.. شما و امیرعلی خوشگل سلامت باشید البته در کنار باباییش
مریم مامان دونه برفی
6 بهمن 92 10:30
ما عکس میخوایم یاا....
مامان بهاره
پاسخ
چشم فرداانشاءا.. میذارم
آدرینا
6 بهمن 92 13:43
همیشه شاد باشید
بهار مامانه برسام
6 بهمن 92 14:55
خصوصی
مامان بهاره
پاسخ
ممنونم از پیامتون
مامان الناز
6 بهمن 92 15:22
ايشالاه هميشه در كنار هم شاد و خوش باشيد ماماني عكسا زودتر بزار ببينيم چجوري باختي
مامان بهاره
پاسخ
چشم خاله جون حتما به زودی مرسی والناز جونم را یه بوس آبدار بکنید
بهار مامانه برسام
6 بهمن 92 15:37
خصوصی
مامان امیرمحمد
7 بهمن 92 10:26
همیشه به گردش و شادی عزیزم،فدای امیرمحمد شیرینم بشم منتظر عکسهای خوشگل امیرمحمد جون هستیم،راستی مامانی عکس خودتون هم بگذارید
مریم مامان دونه برفی
7 بهمن 92 10:55
بدو خصوصی داری
علیرزا
7 بهمن 92 11:05
کد بارشی عکس بچه تقیدم به شما http://www.raft25.ir/page/b-kodakan برای دریافت کد برین آدرس بالا
مامان امیرمحمد
7 بهمن 92 14:17
عزیزخاله فقط 5 روز مونده تا روز تولدت،دیگه آقاشدی،پیشاپیش تولدت مبارک
مامان بهاره
پاسخ
آره خاله جون من که خیلی استرس دارم که اون چیزی بشه که دوستدارم
مامان بهار،مهرنگار
9 بهمن 92 19:15
پیشاپیش تولد آق پسرمونو تبریک می گم . آخه عزیزم چه خوب.من تا حالا بولینگ بازی نکردم .یادم باشه جز برنامه های آینده قرار بدم.
مامان بهاره
پاسخ
مرسی خاله جونم از لطفتون - آره بولینگ خیلی ورزش مفرح و خوبیه و کلی کالری می سوزنید
مامان متین و مهبد
10 بهمن 92 17:41
ایشالله همیشه شاد باشید