نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 3 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

آموزش ژله گلدار به درخواست دوستان

1392/10/28 13:37
نویسنده : مامان بهاره
1,709 بازدید
اشتراک گذاری

 طرز تهیه در ادامه مطالب

مواد لازم جهت ژله گلدار:

ژله آلوورا : 2 بسته

ژله رنگی  2 بسته یا به دلخواه

طرز تهیه: ابتدا ژله های رنگی را  یک لیوان آبجوش ریخته و بعداز خنک شدن نصف لیوان شیر میریزیم در داخل ظرفهای جداگانه میریزیم و در یخچال میذاریم تا بگیره دقت کنید که ظرف تخت باشه تا برای قالب در آوردن راحتتر باشه

بعداز گرفتن ژله های رنگی با دقت اونارو از ظرف جدا کرده و با قالبهای کوچک مدل دار در میاریم در این فاصله 2 بسته ژله آلوورا را نیز درست می کنیم و میذاریم تا سرد بشه ژله های رنگی مدل دار را داخل قالب ریخته و بعداز آن ژله آلوورا سرد شده را روی آنها میریزیم و داخل یخچال قرار می دهیم تا بننده و بعد نوش جان می کنیم

نکته: قبل از ریختن ژله آلوورا یا رنگی داخل قالب ، قالب را یکدور آب داخلش بریزید و خالی کنید و بگذارید داخل فریزر 5 دقیقه بمونه تا یخ بزنه اینکار باعث میشه زمانیکه میخواهید ژله را از قالب جدا کنید با قرار دادن داخل آبگرم سریع از قالب جدا بشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان اهورا(نرگس)
21 دی 92 16:45
وای چقدر زیبا...حتما" درست می کنم...ممنون از آموزشت گلم.
مامان بهاره
پاسخ
خواهش می کنم لطف دارید شما خیلی به من
مامان امیرمحمد
22 دی 92 11:57
ممنونم دوست خوبم،خیلی عالی بود
مامان بهاره
پاسخ
خواهش می کنم
آدرینا
25 دی 92 19:06
سلام عزیزم چه ژله های خوشگلی راستش ژله های من هیچ وقت خوب از قالب جدا نمیشه نمیدونم مشکل کار کجاس حتی این روشی که شما گفتی هم امتحان کردم
مامان بهاره
پاسخ
داخل فریزر هم بذارید خوب نمیشه وقتی میخواهید ژله را جدا کنید اول دورش را با چاقو ببرید بعدش چند لحظه قالب را داخل آب داغ بذارید میشه راستی قالب پلاستیکی هم خوبه من ندارم ولی دختر عمم میگفت خوبه
آدرینا
28 دی 92 18:50
lمرسی گلم حتما امتحان میکنم
مامان بهاره
پاسخ
درست کردید خبر کنید
عمه حدیث خوشگله
30 دی 92 22:08
خیلی جالب بود، ممنونم مامان بهاره من خیلی وقته شما رو لینک کردم ، دوست داشتین وب حدیث رو لینک کنید تا دوست بشیم.
مامان بهاره
پاسخ
با کمال میل عمه خانوم مهربون خوشبحال حدیث جون چه عمه خوبی داره
مامان متین و مهبد
10 بهمن 92 17:33
وای وای .من چقدر نبودم.شرمنده به به چه خوشمزه شدن ژله هات خسته نباشی .هنرمندیا
فاطمه
13 اسفند 92 13:04
وای چه خوشمزست اینا.البته گل پسرتم خوشمزست مامان هنرمند
مامان بهاره
پاسخ
خیلی ممنونم خاله جون مثل قند عسل شما که شکلاته