نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 3 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

تولد ماه قمری 8 ربیع الاول = 20 دی ماه 1392 =12 بهمن 1390

1392/10/28 13:04
نویسنده : مامان بهاره
624 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم قندعسلم تاج سرم هیچ می دونی که شما به ماه قمری 8 ربیع الاول به دنیا اومدید شب امامت آقا امام زمان و اگر هم طبیعی به دنیا میومدید تولد آقا رسول الله به دنیا میومدی البته من خودم زمانی که شما یه فرشته کوچولو 2 ماهه در دل مامی بودی خواب دیدم یه پسر دارم که اسمش امیرمحمده دوباره خواب دیدم یه پسر هم هست به اسم امیرمهدی وقتی شما به دنیا اومدید فکر کردم که امیرمحمد بذارم یا امیرمهدی بالاخره با مشورت اسم شما متبرک شد به نام آقا رسول الله (ص) امیدوارم همیشه زیر سایه پیامبر و ائمه سلامت و موفق باشی البته اول خدا تشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان الناز
26 دی 92 1:41
اسمش عاليه و شما سليقت در هر مورد ثابت شده منم عاشق اسم امير محمدم
مامان بهاره
پاسخ
مرسی خاله جون شما لطف دارید اتفاقا منم عاشق اسم الناز هستم به امیر هم میاد نه
الهام مامان تیانا
26 دی 92 16:08
عزیزم همیشه سالم باشی و بمونی برای مامان و بابات. به حرمت حضرت محمد(ص)
مامان بهاره
پاسخ
وای ممنونم عزیزم بهترین دعا را کردید ما هم برای شما بهترین ها را آرزو داریم
مامان امیرمحمد
28 دی 92 12:42
تولدت مبارک گلم،برات آرزوی بهترینها رو در زندگی دارم
مامان بهاره
پاسخ
وای ممنونم خاله جونم شما خیلی مهربون هستید
دریا
28 دی 92 12:46
سلام دوست عزیز...30 دیماه روز تولد یک سالگی رز گل منه اگه میشه یه لطفی بکن و بیا بهش تبریک بگو..خیلی ممنون...
مامان بهاره
پاسخ
چشم به دیده منت
مامان آرمان
29 دی 92 17:38
ایشاله همیشه سالم و شاد باشی گل پسر...
مامان بهاره
پاسخ
شما همچنین در کنار خانواده شاد و سلامت باشید
الهه
30 دی 92 22:42
تولد قمریت مبارک گل پسر مامان و بابا ایشالله زیر سایه نبی اکرم سر زنده باشی
مامان بهاره
پاسخ
با دعاهای شما انشاءا.. همیشه همه سلامت باشن
مریم مامان دونه برفی
1 بهمن 92 9:34
عزییییییزم . تولدت مبارک گل پسر خاله امیدوارم آقا رسوالله و آقا امام زمان گل پسرتونو حفظ کنن و پشت و پناهش باشن ...آمین راستی گلم امروز اول بهمنه . یه سر به ما بزن. ممنون
فرزانه مامان آرین
5 بهمن 92 11:14
سلاممممممممممممممممم بروی ماه مامان بهاره عزیز وامیر محمد گل همیشه بهار زندگیتون.خدا حافظ این گل زیبا باشه انشاالله ...نامدار باشه...چقدر نامگذاری زیبا یی داشتی خاله جون..بهترین نام دنیارو برات انتخاب کردندمبارکت باشه انشاالله
فرزانه مامان آرین
5 بهمن 92 11:16
بهاره جون شرمنده خیلی دیر اومدم شما خیلی بهمون لطف داشتین دوستم...از کامنت های پر مهرتون برای من وآرین سپاسگزاریم..ما هرگز دوستان مهربون وپر مهری چون شما رو فراموش نخواهیم کرد
مامان بهاره
پاسخ
وای شرمنده کردید بخدا من چطوری جبران کنم این همه لطف را
mamane radin
5 بهمن 92 22:57
عزییییییزم . تولدت مبارک گل پسر گلم،برات آرزوی بهترینها رو در زندگی دارم
مامان بهاره
پاسخ
وای مرسی خاله جون ما هم برای شما و رادین جون آرزوی سلامتی می کنم