نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

کدبانوگری خودم

1392/7/15 13:47
نویسنده : مامان بهاره
852 بازدید
اشتراک گذاری

 

ژله تزریقی اولین تجربه

پسر قشنگم دیروز که اداره بودم مادرجون بهم زنگ زدن که زود بیا خونه لوله آبگرم آشپزخونه ترکیده شماهم که ماشاءا.. به همه دست میزنی و میخوای امتحان بکنی بخاطر همین اجازه نمیدی کسی کاری بکنه منم سریع مرخصی گرفتم و ساعت 13 رفتم خونه وقتی رسیدم داشتی می خوابیدی وای نمیدونی خونه مادرجون اینا چه خبر بنده خدا بابابزرگ همه کابینتها را باز کرده بود که لوله را درست بکنند بعداز اینکه بیدار شدی نهار خوردیم و رفتیم خونه بخاطر همین با خودم فکر حالا که کلی وقت دارم و بابایی هم هنوز از بانک نیومده منم دست بکار بشم و شروع کنم به کدبانوگری اول گفتم یه ژله تزریقی درست کنم که اولین بارم بود کمی تمرین کنم اگه خواستم برای مهمونی درست کنم دستم راه افتاده باشه شروع کردم به ترکیب رنگها و تزریق رنگها داخل ژله که اینم شد نتیجش بنظرم برای اولین بار خوب شده بود نه البته خیلی خوب ولی با کمی تمرین بیشتر بهتر هم میشه اینم عکسهاش

 

بعدشم شروع کردم به کوکوی با نون باگت درست کردم اینم بد نشد ولی دیگه خیلی خسته شدم چون ژله تمام انرژی منو گرفت

البته ببخشید بدون تزیینه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آرین
15 مهر 92 16:34
سلام خانم کدبانو ودوست مهربون.ممنون که اومدین وبم.لطفا دستور این ژله زیبا رو برامون بذارین.خیلی خوشگله برای اون قضیه هم از خدا میخوام معجزه اش رو شامل حال این خانواده کنه وهمه ما رو شاد.از لطف وکرمش نا امید نیستم.
فرزانه مامان علی اکبر
15 مهر 92 20:57
ماشالا به این مامان با سلیقه؛ امیرمحمد جونم چطوره فداش شم
مامان آرین
16 مهر 92 11:08
سلام بهاره جان .ممنونم دوست عزیز ومهربونم.از توصیحاتتون تشکر میکنم.به نکات خوبی از تحربیاتتون اشاره کردین واقعا ممنونم. اگه تنبلی رو گذاشتم کنارو درستش کردم بازم میام خدمتتون وسئوالباز هم میگم ممنووووووووووووووووووونممممممممممممممممم
مامان آرین
16 مهر 92 11:17
بهار جان الان عکسای تولد امیر محمد جان رو دیدم.هزار ماشاالله ...خیلی لذت بردم.احسنت به این مامان نمونه واقعا .عالیییییییییییییییییییی بود .خیلی با سلیقه اید.بهار جون باید بیام از شما کدبانوگری یاد بگیرم .باور کنید به دور از تعارف میگم.امیر محمد جان باید به مامانش افتخار کنه که اینقدر باعشق ومهر بهش براش ذوق به خرج میده اینا فقط از قلب عاشق برمیاد
مامان امیرمحمد
16 مهر 92 13:44
برای اولین بار قشنگ و خوب بود،شما هم کدبانویی هستی،چه خوبه با اینکه سرکار میرید باز هم وقت می کنید من که امیرمحمد همه وقتمو گرفته
مامان بهار مهرنگار
29 مهر 92 0:32
آفرین مامان گل .طرز تهیه شو به منم بگوووو؟
مامان اهورا
29 مهر 92 12:44
آفرین...منم درست کردم توجشن دندونی اهورا!!!
فاطمه مامان وانیا
1 آبان 92 10:43
ماشالا به مامان کدبانو
مونس ( امیرعلی و ایلیا دوقلوهای شیطون بلا )
4 آبان 92 16:32
سلام خانمی . وبلاگ قشنگی داری ! من تو آخرین پستم که تولد دوقلوهام بود 2 تا ژله تزریقی درست کردم که منم بار اولم بود ! خوشحال میشن ببینی و نظرتو بهم بگی....


چشم حتماً میام