نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

روز کودک مبارکـــــــــــــــــــــــــ

1392/7/17 11:11
نویسنده : مامان بهاره
374 بازدید
اشتراک گذاری

روز جهانی کودک بر تمامی نی نی های ایران و جهان مبارک باد خدایا امیدوارم که روزی برسه در دنیا کودک بیمار ، فقیر نباشه و همه بچه ها همیشه شاد و سلامت و در آرامش باشند الهی آمینننننننننننننننن

 

 

خدایا شکرت که منم یک کودک سالم و شاد دارم

کاش کودک بودم
در بستر تنهایی ام
کسی لالایی کودکانه
می خواند برایم؟..

کسى که دخترش را خوشحال کند، مثل آن است که بنده اى از فرزندان اسماعیل را آزاد کرده باشد و کسى که پسرى را خوشحال کند، مثل آن است که از ترس خدا گریسته باشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرین
16 مهر 92 11:04
امیر محمد عزیزم روزت مبارک گل زیبا .انشاالله همیشه سالم سلامت وشاد باشی نازنینم بهاره جان گل پسر شما هم هزار ماشاالله نازنین و گل.منم خیلی دوسش دارم .نمیدونم چرا شمارو لینک نکردم الان با اجازتون لینکتون میکنم.
سارا مامان آرتین
16 مهر 92 12:05
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید ____________________________
مامان حسین آقا
16 مهر 92 12:38
خیلی وبتون قشنگه به امیرمحمدجان تبریک که چنین مامان بابای خوبی داره خوشگلتونو از طرف من ببوسین به وب حسینآقا هم سر بزنید ممنون
فروشگاه عروسک های بافتنی
16 مهر 92 13:09
فروشگاه عروسک هاي بافتني زيبا انواع عروسکهاي بافتني را در طرح ها و رنگهاي زيبا مي توانيد در اين فروشگاه سفارش دهيد. کليه محصولات فروشگاه از نخ و کاموا اکرليک مرغوب بافته شده است. وداخل عروسک از الياف پلي استر و قابل شستشو پر شده است.بهترين هديه براي کودک و مناسب براي سيسموني. انواع عروسکهاي بافتني،آويز اتاق کودک بافتني،سر کليدي بافتني،وسايل تزييني کريسمس و ... منتظر حضور گرمتان هستيم. www.aroosak92.blogfa.com
بابای حیدر علی
16 مهر 92 13:30
بله من بابای حیدر علی هستم ببخشید من توجه نکردم چون شما نوشته بودید مامان بهاره بهمین علت بود متشکرم از حضور شما به امید دیدار
مامان امیرمحمد
16 مهر 92 13:46
روزت مبارک امیرمحمدجان،همیشه شاد باشی گلم،وبلاگ خیلی قشنگی داری عزیزم!
نگین مامان رادین
16 مهر 92 18:47
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم
روزت مبارک فرشته ی کوچولوی دوست داشتنی

خیلی خیلی مرسی خاله خانوم و بوسسسسسسسسسسسسسس
مامان نازگل
17 مهر 92 7:55
ماشااله چه پسر خوشگلی داری خدا نگهدارش باشه

من خاله امیرعلی هستم


ممنونم خاله جون من که خاله ندارم شما خاله مهربونم باشید
mamane radin
29 مهر 92 2:44
elahii amin aziiizam khealiii doayee ghashangiiii bod
mamane radin
29 مهر 92 2:53
salam aziizam khealii khoshhal shodam ke be ma sar zadid motasefane chand vaghtiii nabodam va natoonestam javabee kamenthayee por mehretoono bedam aziiizam eshala to gharare weblagiye jadid bebinimetoon amirmohammade golo beboos