نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

20 ماهگیت مبارک

1392/7/15 11:55
نویسنده : مامان بهاره
500 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم خدا را شکر که دیروز جمعه 1392/07/12 شما 20 ماهه شدی با سلامتی الحمدا.. خدا را شکر من و بابایی و مادرجون به افتخار 20 ماهگی شما با هم رفتیم سرزمین عجایب که شما کلی بازی و شیطنت کردی من و شما دو بار سوار قطار و ترن شدیم خیلی خیلی خوش گذشت اینم عکسهای شما  البته ببخشید که زیاد واضح نیست محل ایستادنم زیاد خوب نبود نتونستم خیلی خوب عکس بگیرم

امیرمحمد در پشت فرمون

 

امیرمحمد در استخر توپ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نسیم
13 مهر 92 15:42
سلام امیر محمد جون 20 ماهگی مبارگ
نگین مامان رادین
13 مهر 92 18:03
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$
_____________$$$
______________$ آپم و منتظر نیم نگاهی حتی گذرا ......
بیست ماهگیت مبارک فرشته ی ناز کوچولو


ممنونم خاله مهربونم لطفا آدرس وبتون برای ما بذارید و بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان امیر محمد(وروجک مامانی)
13 مهر 92 18:04
سلاااااااااااااااااااااام عزیزم خانمی ما اراکـــــــــــ زندگی میکنیم.... نه نمیره فکر کنم هنوز زود باشه..... ببوس وررررروچک خاله را
مامان امیر محمد(وروجک مامانی)
13 مهر 92 18:05
20ماهگیتـــــــــ مبارکــــــــ عشقم......
مامان بهار مهرنگار
13 مهر 92 22:30
امیر محمد جونم مبارکه بیست ماهگی انگار خیلی خوش گذشته همیشه بگردش
مامان حیدر
14 مهر 92 0:31
خاله جون ما آمدیم و سرزدیم بهتون خاله جون وبلاگ قشنگ و زیبای داری ها مامان بهار بچه های ناز و گلی داری خدا نگهشون داره انشاالله که موفق و موید باشید به امید دیدار
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
14 مهر 92 8:46
ان شالله همیشه شاد باشی عزیز خاله بهاره جان ، اون عکس مال اسفند 91 عروسی برادرشوهرمه ، برای همسری تهران کت و شلواری خریدم که عاشق رنگش شدم . کتش رو با خودم بردم تو پارچه فروشیها تا همرنگش پارچه بگیرم که آخرش هم یه کت سفید با تاپ و شلوار همرنگ لباس همسری دوختم .
محیا مامان دینا
14 مهر 92 16:28
20 ماهگیت مبارک گلم.
مامان متین و مهبد
14 مهر 92 20:01
بیست ماهگیت مبارک گل پسر
مهدیه مامان محمد کیان
16 مهر 92 9:55
خاله جون تولد20 ماهگیت مبارک.انشالله 120 ساله بشی وهمیشه کنار بابایی و مامانی خوش و شاد باشی.از طرف خودم ومحمد کیان میبوسمت
مامان امیرمحمد
16 مهر 92 13:40
20ماهگیت مبارک امیرمحمدجان،انشاا... همیشه سالم و شاد باشی عزیزم! سلام بهاره جان،به پیشنهاد دوستان نی نی وبلاگ یه وبلاگ در این سایت درست کردم و امروز بهتون درخواست دوستی دادم،خوشحالم میشم با من دوست بشید و از تجربیات شما مامان مهربون استفاده کنم