نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 8 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

عکسهای جشن دندونی امیرمحمد جمعه مورخ 8 دی ماه 1391

1392/3/7 11:37
نویسنده : مامان بهاره
1,442 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون خیلی خیلی بهمون خوش گذشت ولی چون این عکسها داخل دوربین بود و وقت نشد داخل کامپیوتر بریزم امروز فرصت کردم که عسکها را انتقال بدم مهمونها :عمو حسین - زن عمو فاطمه - محمد نوید - خاله رزیتا - عمه صدیقه - عمه فرشته - صفورا جون - سپیده جون و مادرجون مهربون که زحمت درست کردن آش دندونی را کشیده بودند اینم عکسهاش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مریم
6 خرداد 92 17:28
سلام عزیزم
ممنون که بهم سرزدی خیلی خیلی خوشحال شدم ..
عزیزم من دو تا دختر و یک پسر دارم که هر سه تا شون بزرگن
اولی دخترم سمانه که 27 سالش
پسرم علی که 25 سالش و سمیرا هم 22 سالش . هر سه تاشون دانشجو و مشغول درس خوندن من توی خونه بیکار بودم و تنها بچه ها این وبلاگ رو برام درست کردن و گفتن که هنر آشپزی در اختیار شماعزیزانم قرار بدهم .


ممنونم خاله جون چقدر جالب خدا نگهداره همه بچه هاتون را و همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید
مامانی طهورا
6 خرداد 92 18:04
مبارکه ایشاله


یک دنیا مرسی خاله جون طهورا را ببوسید بوسسسسسسسسسسسسسسس
خاله الهام
7 خرداد 92 12:08



خاله جون ممنونم ولی وبتون چرا باز نمیشه
الهه(مامان یاسان)
7 خرداد 92 14:03
سلام عزیزم میشه لطف کنی بگید چجوری این بادبادکارو به سقف چسبوندید
اگه امکانش هست توی وب خودم جواب بدید


چشم پاسخ را براتون گذاشتم
مامان آبتین
7 خرداد 92 15:02
سلام

مبارکباشه عزیزم ! هم روزمرد و هم مرواریدهای خوشگلت!



ممنونم خاله جون جونی من از لطفتون بوسسسسسسسسسسسسسسس
پویا تم
7 خرداد 92 15:09
سلام دوست عزیز برای طراحی تم تولد و جشن دندونی و تقویم برای کوچولوهای نازتون در خدمتیم از طرح های ما دیدن فرمایید به ازای هر تم یک تقویم 12 ماهه با 5 عکس کودکتون هدیه بگیرید برای گیف تولد منتظرتونیم با نظر گذاشتن در وبلاگ آدرس وبلاگتون رو هم بگذارید http://pooyasm.blogfa.com
عمه حدیث خوشگله
7 خرداد 92 16:25
مباااااااااااااااااااااارکه امیرمحمدجان چه جشن باشکوهی دست مامانی درد نکنه
مامان پرنيان
8 خرداد 92 10:08
سلام عزيزم خدا پسر گلت رو برات نگهداره به اميد روزهاي شاد و پر بركت با پسر گلت و باباييش
مامان امیر حسین
16 خرداد 92 1:53
چه نی نیه نازی دارید خدا حفظش کنه،بادکنکها جالب بود.
مامان امیرحسین
22 خرداد 92 13:22
راستی مامانی بادکنکها رو چجوری به سقف چسبونده بودی؟
مامان مطهره
3 دی 92 15:57
سلام میشه بگی بادکنکها رو چه جوری به سقف چسبوندی؟ بی زحمت تو وب خودم جواب بده
مامان بهاره
پاسخ
چشم حتما براتون توضیح میدم