نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 8 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

روز پدر و مرد مبارک

1392/3/5 14:34
نویسنده : مامان بهاره
502 بازدید
اشتراک گذاری

همسر مهربونم حامی زندگی من روزت  مبارک الهی که 120 سال سایت بالا سرمون باشه

پدر مهربونم بزرگترین تکیه گاه من روزت مبارک

بزرگ مرد کوچک پسر قشنگم زیباترین بهانه زندگی من روزت مبارک مبارک

 

 

پسر عزیزم روزت مبارک باشه با عرض شرمندگی اینقدر من مشغول خونه تکونی و تغییرات دکوراسیون خونه بودم چون دیوار خونه را کامپوزیت  و کاغذ دیواری - فرشها را دادیم شستند - لوستر جدید سفارش دادیم - دکوری جد ید خریدم - دکور اتاق خودمون را عوض کردیم کاغذ دیواری شد پرده ها عوض شد رو تختی جدید شد - موکت و فرش عوض کردیم خیلی اتاقمون خوشگلتر شده روحیهمون خیلی عوض شد- خیلی خیلی سخت بود با بچه کوچولو با این حال که شما پیش مادرجون بودی به هرحال جمعه با اومدن یک آقا خونه تمیز و مرتب شد من نتونستم برم برای بابایی و بابابزرگ خرید بکنم با شرمندگی پول دادم انشاءا.. دفعه بعد جبران می کنم بازم تغییرات دیگه ای در راه است که برات می نویسم فدات باشم بازم روزت مبارک و دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محیامامان دینا
5 خرداد 92 14:39
روزت مبارک مرد کوچک.


وای ممنوم خاله مهربونم و دینای قشنگم
شادی
5 خرداد 92 15:10
سلام کوچولوی خاله. قربونت برم. مرد کوچک روز تو هم مبارک. ایشالله تو و مامانی بهار و بابایی و نی نی هات در کنار هم روز پدر رو جشن بگیرید
مامان عاطفه
5 خرداد 92 17:12
روزت مبارک مرد کوچولو.
خونه جدید مبارک


مامان عاطفه جون مرسی یک بوس آبدار از امیررضای خوبم