نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 7 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

اینم غنایم برای امیرمحمد

1392/2/24 9:00
نویسنده : مامان بهاره
2,392 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه١٣/٠٢/١٣٩٢  با بابای رفتیم برات پوشک خریدیم چون قیمتش رفته بالا بابایی خیلی نگران بود که برای شما همیشه همه چی کافی باشه  و شما هیچ کمبودی نداشته باشی اینقدر خریده که کمد شما دیگه جای لباس نیست ، همش پر پوشک شده عزیزدلم  اینم عکسش

کانفی - بارلی - مای بی بی - مرسی - ماما و ...

اینم شربت آهن که بابایی برات گرفته که بخوری خیلی خیلی قوی بشی مثل خودشون نیرومند باشی - دست بابایی مهربونت درد نکنه خدا سایه اش را روی سرمون نگهداره برای 100000 سال الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بابای ملیسا
15 اردیبهشت 92 15:28
با سلام ، وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ و زیباست . وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای سفرنامه اصفهانش منتظر نظرهای گرم و دوست داشتنی شما بزرگوار هستش...منتظرتون هستیم .


سلام بابای مهربون ملیسای قشنگم چرا وبتون اینطوری شده می ریم داخل اصلا صفحه بالا نمیاد که کامنت بزاریم ؟؟؟؟ کمککککککککککککککککککککک - ملیسای عزیزم را ببوسید بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان عاطفه
15 اردیبهشت 92 17:46
دست باباییه امیر محمد درد نکنه.
مهدیه
17 اردیبهشت 92 11:59
سلام من با پوشک دخترم خیلی مشکل داشتم. شما که ظاهرا از مدلای مختلفی استفاده کردین کدوم مورد رو بهتر از بقیه میدونین؟ الان بیشتر پمپرز رو ترجیح میدم! خوشحال میشم بهمون سر بزنین!
مامان آبتین
17 اردیبهشت 92 14:24
سلام یه انتقاد و یه پیشنهاد دوستانه ! امیدوارم ناراحت نشی دوست من! اسم وبلاگتون اصلاااااااااااااااااامناسب نیست ! من سرچ کردم و دنبال خرید اینترنتی پوشک میگشتم که به وب شما رسیدم که هیچ ارتباطی با پوشک نداره ! اینهمه اسم زیبا ! پوشک جهت کودکان ! فکر میکنی برای اسم وبلاگ دلبندتون مناسبه ؟! من که کلی حرص خوردم و تعجب کردم!
مامان آبتین
17 اردیبهشت 92 18:40
سلام دوست من درود برشما که انتقاد پذیر هستید و سرشار از مهر !
سارا مامانی شیدا
25 اردیبهشت 92 12:03
آفرین به مامان و بابای آینده نگر


خاله مهربونم ممنونم زیاد شیدا جون را ببوسید
سارا مامان آرتین
28 اردیبهشت 92 13:39
دستشون درد نکنههههههه
شادی
31 اردیبهشت 92 16:52
دست بابای مهربون درد نکنه. راستی پدر مهربون پوشک بارلی از کجا خریدید که ما پیدا نمیکنیم؟؟؟