نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 7 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

عکسهای امیرمحمد با ورژن جدید در سال 1392

1392/2/1 12:01
نویسنده : مامان بهاره
824 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکس امیرمحمد فوتبالیست البته ببخشید با موبایل گرفتم زیاد خوب نشده خیلی لاغر و تیره افتاده نور خیلی بد بود شبیه خودت نیستی چون شما فرصت ندادید برم دوربین بیارم اگر معطل می کردم شما دیگه صبر نمی کردی و لباسها را در میاوردید الهی فدات بشم مامان فدای قدو بالات بشم عزیزم پسر ورزشکارم ماشاءا.. ماشاءا..

این هم عکس شما که در حال نگاه کردن تلویزیون هستید متأسفانه هیچ وقت در حال نشسته شما تلویزیون نگاه نمی کنید چشمکچشمکچشمک و به خاطر اینکه شما به تلویزیون دست می زنید ما مجبور شدیم همه وسایل را در پشت صندلی و مبل پنهان کنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان عاطفه
24 فروردین 92 23:19
ای جوون.قفون پستونک خوردنت
جیگر خاله پرس پلیسی هستی؟؟؟
آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای بهاره جون زودزود عکسشو بذار،
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام خاله مهربونم - ممنونم از لطفتون ما را شرمنده نکنید خواهش می کنم - خاله عاطفه عزیزم لباس منچستره پرسپولیس نیست پشتشم نوشته رونی بازیکن منچستر - بابایی براش خریده - من که خودم بارسلونا را دوست دارم و بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس بو333333333333333333
محیامامان دینا
25 فروردین 92 16:59
فوتبالیست کوچولو انشاالله یکروز یک فوتبالیست موفق بشی عزیزم


ممنونم خاله جونم با دعاهای شما انشاءا..
یه نی نی توو خواب و رویا
26 فروردین 92 13:05
یه عالمه بوس واسه امیرمحمد جونم


مرسی خاله خانوم از لطفتون ممنونممممم
مریم
27 فروردین 92 10:12
وااااااااااااااااای من میخوام چشمامو ببنددم و چشم نزنم ورزشکاره رو .شماره 10 هم هست پیسله با اون پیستونکش ای ی جان.


مرسی خاله جون از لطف شما ما را شرمنده کردید
سارا مامان آرتین
27 فروردین 92 15:29
واااااااااااااااااااااااای ماشالا به این مرد کوچولوووووووووو

مامانی اسفند یادت نره... جیجری شده تو لباس ورزشی




مرسی از لطفتون چشم برای تمام نی نی های خوشگلمون اسفند دود می کنم چون همشون مثل ماه می مونند


مامان صفا
27 فروردین 92 15:51
ماشالله ماشالله گل پسر.. انشالله توپ طلات هم میگیری... ای جونم پرسپولیسی مثل خاله اش قربون اون نگات بشم من..بوس بوس بهاره جونم خوبی.. خود خودت میگم خوب خوبی انشالله.. امیدوارم پیام خصوصی اون روزم دیده باشی... بوس واسه خود خودت
علامه كوچولو
28 فروردین 92 12:07
سلام امروز قصد دارم به همه محمدهاي وبلاگي سلام كنم:
سلاااااااااااااااااااااااااااااام
خوشحالم از اشناييتون


سلام به روی ماهت به چشمون قشنگت عزیزم قدم روی چشم ما گذاشتید
سارا مامانی شیدا
28 فروردین 92 12:13
جونم فوتبالیست کوچولو بخورمت


ممنونم خاله خانوم عزیزم
مامان عاطفه
29 فروردین 92 15:19
عزیزم من فوتبالیستا رو نمیشناسم فقط چون دیدم قرمزه برا همین! فوتبالیست کوچولوهه پستونکی دوست دارم زیاااد
مهسا مامان کیارش
8 اردیبهشت 92 9:33
عزیزدلم فوتبالیست کوچولو دوست دارم
الهام
24 اردیبهشت 92 14:51
چه جیگری شده!!
منم برا پسرم میخرم
خیلی بامزه اس


یک دنیا تشکر خاله خانوم عزیز قربون محبتتون و بوصصصص بوثثثثثثثثثث بوصصصصصصصصصصص
شادی
5 خرداد 92 15:14
ای نفس. ای خوشتیپ. ای پستونک خور نمکی


ممنوم خاله یک دنیا لطف دارید شما به ما بوصصصصصصصص بوثثثثثثثثثث