نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

تولد تولد تولدت مبارک پنج شنبه 12 بهمن سال 1391

1391/11/24 14:09
نویسنده : مامان بهاره
510 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر قشنگم تولد یکسالگیت مبارک انشاءا.. 120 ساله بشی

 با سلامتی و خوشبختی درکنار همه ما باشی وای چقدر زود گذشت و چقدر لذت بخش بود این یکسال که شما در کنار ما بودی عزیزم خیلی دوستت دارم و از خداوند به خاطر وجود شما تشکر می کنم

Orkut Scraps - Happy Birthday

 البته اگر هر روز هم شکر کنم بازم کمه بخاطر اینکه خدا شما را به ما داده شرمنده خیلی کار دارم خیلی هم مهمون دارم عکسهای مراسم تولد را میزارم انشاءا.. فعلااین عکسهایی که رفتید آتلیه میزارم تا بعداً از کیک و مراسم عکس بگیرم

تولد تولد تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککک

 

امیرمحمد و بابا حسام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان صفا
12 بهمن 91 12:15
مامان صفا
15 بهمن 91 13:42
خاله فدات بشه چقدر ماشالله بزرگ شدی چه عکسایی نازی.. خوشبحالت مامان مهربون داری می برتت آتلیه... خاله جون پس چرا پیام هام نیستن فقط یکی اومده .. بگو بقیه اش به دستتون رسیده یانه! یعنی شما انقدر آقایی موهات یه وری میدی اقای مهندس شدی از الان... یعنی عاشق این عکس بابانوئلی شما هستم جیگر طلا
بهاره مامان امیرمحمد
30 بهمن 91 12:22
مامان صفا گیلناز جونم دوستت داریم
قالبهای کودکانه مادام بوفی
1 اسفند 91 1:07
خاله جون سلام ................ دوست داری یه قالب داشته باشی که با عکسای ناز نی نی خودت درست شده باشه .......؟ بهمون سر بزن میتونی قالبهایی برا بقیه نی نی ها و دوستانتون درست کردیم ببینید
مرجان
1 اسفند 91 16:47
عزیزم!× تولده پسره گلت مبارک باشه! چقدر نازه ماشاا...! خیلی با سلیقه و کدبانو هستی! خیلی خوشم اومد ! مرسی از بابت همه زحمتایی که برای تولده این گل پسر کشیدی! برات پیغام دادم اگه خاستی یه پیج تو فیس بوک دارم به اسمه سفره مهربانی ! فارسی سرچ کنی پیدا میکنی! سر بزنی و لایک خوشحال میشم!


چشم عزیزم همین الان میرم پیداتون میکنم و لایک میزارم
پرهام
6 اسفند 91 15:20
خیلی نازی پسمل خوشگل خدا حفظت کنه
مریم مامان ویانا
7 خرداد 92 16:38
سلام مامان بهاره عزیز...خدا پسر خوشگلتو حفظ کته.یه سوال ؟ پسرتو کدوم آتلیه بردی؟؟؟ در ضمن لیوان تم دار باب اسفنجی رو از کجا گرفتی؟؟؟مرسی عزیزم...یه ماچ گنده واسه شازده پسر گل
mari
16 آذر 92 1:29
سلام عزیزم تولدماهان جون 4دی میخواستم درموردانداختن عکس روکلاه واتلیه امیرمحمدجان سوال کنم اگه مایل بودیدمنتظرراهنماییتون هستم چشم خاله حتما با دیده منت