نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

دندون عزيز دلم در اومده 1391/09/28

1391/10/26 12:22
نویسنده : مامان بهاره
501 بازدید
اشتراک گذاری

الهي مامان فدات بشه دندون گل پسرم قند عسلم ديروز سه شنبه قسمت پايين سمت چپ كمي سفيد شده دورت بگردم به خاطر ماه صفر جشن دندوني برات نمي تونيم بگيريم ولي آش برات درست مي كنيم به زودي عكسهاي از آش دندونيت را ميزارم در وبلاگت و انشاءا.. جشن دندوني را با تولدت مي گيريم دوستت دارم قشنگم اميدوارم هميشه سلامت باشيييييييي بوسسسسسسسس بوثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثث بوصصصصصصصصصصصصصصصصصص

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پرنیان
29 آذر 91 13:22
سلام , امیر محمد کوچولوی شما خیلی خوشکل و نازه, خدا حفظش کنه , به وبلاگ نی نی من هم سر بزنید من و پرنیان خوشحال میشیم.
مامان صفا
3 دی 91 21:06
مبارک مرواریدای خوشگلکم.. انشالله همیشه به شیرینی با دندونات غذا بخوری.. راستی من به عکس محرم شما که تو آتلیه سها برا مسابقه گذاشته شده رای دادم عسلم.. فدات بشم.. بوس بوسیت کنم
مامان پريسا
25 دی 91 16:09
نمايان شدن مرواريد سفيد گل پسر مبارك باشه....مي‌بوسمت



از لطف و توجه و پیامتون مممنونم خاله پریسای مهربونم می بوسمت و دوستت دارم بوسسسسسسسس بوثثثثثثث وبصصصصصصصص