نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

12 بهمن روز ميلاد پسرم شد

1390/10/25 12:28
نویسنده : مامان بهاره
566 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزترينم

سه شنبه 20/10/1390 رفتم سونوگرافي براي آخرين بار خانم دكتر گفت وزنتون 3 كيلو شده خدارا شكر و همه چي خوبه الحمدا..، چهارشنبه 21/10/1390 رفتم پيش دكترم 12/11/1390 را روز ميلاد مبارك شما تعيين كرد... امروز آخرين روزي است كه من اومدم اداره از فردا ديگه نميام... اومدم خداحافظي با همكارها چند تا هم عكس مي گيرم ... در خانه اينترنت در دسترس نيست شايد برم كافي نت اگر توانستم وگرنه كه بعداز تولد شما مي رم كافي نت

اين روزها خيلي خيلي راه رفتن برام سخت شده ولي من به اين چيزها توجه نمي كنم فقط همه منتظر ورود پربركت شما هستيم .

شما كه پسر خوبي هستي و گل پسر قند عسل ما هستي همون روزيكه تعيين شده تشريف بياوريد باشه عزيزم؟ماچ

عزيزم كلي براتون كتاب شعركودكانه خريدم و هرروز براتون مي خونم كه در آينده يك پسر كتابخون بشيد، خيلي دوست داري وقتي شعر مي خونم آروم مي شي و همه را گوش مي دي

تولد تولد تولدت مبارك مبارك مبارك تولدت مبارك انشاءا.. كه صدسال با سلامتي و خوشبختي زنده باشي و عاقبت به خير بشي مادر چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان صفا
26 دی 90 12:22
سلام عزیزان دلم.. به سلامتی انشاالله مراقب خودتون باشید.. امیرمحمدجان وقتی به دنیا اومدی مثل همین الانا که مامانی جون اذیت نکردی باز هم گل پسر مهربون باش.. انشاالله همیشه شاد و صالح و سلامت باشی.دوستون دارم.. التماس دعا..
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
28 دی 90 12:48
سلام عزیزم ان شاالله به سلامتی و به راحتی زایمان کنی و قندعسلت رو در آغوش بگیری
مامان صفا
11 بهمن 90 22:54
سلام امشب یازدهم بهمن.. تا چند ساعت دیگه گل پسر شما قدم به روی چشممان میزاره.. انشالله به خیر و خوشی... مراقب خودتون باشین.. دوستون دارم یه عالمه..
مامان صفا
18 بهمن 90 13:29
سلام عزیزانم خوبین، حتما الان تو بغل مامانی حسابی کیف میکنی امیرمحمدم خوش اومدی... تبریک می گم بهاره جونم.. امیدوارم زود سرحال بشی خبراتو بهمون بدی.. منم 26 بهمن باید برم برا اومدن دخملی.. انشالله کنارهم خوش وسلامت وشاد زندگی کنید یه عالمه دوستون دارم