نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

اولین برف تهران سال چهارشنبه 16 بهمن 1392

1392/11/21 14:33
نویسنده : مامان بهاره
1,067 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعداز 3 سال یه برف مفصل از دیروز سه شنبه در تهران شروع به باریدن کرده داشتیم دیگه رنگ برف را یادمون میرفت خدا را شکر امروز پسرم را میبرم برف بازی اینم عکس برف زیبا

اینم شال کلاهی که برای خودم بافتم بالاخره هوا سرد شد و در این روزها تونستم ازش استفاده بکنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

عاطفه مامانِ امیررضا نفس
16 بهمن 92 13:15
سلام.خیلی زیباست.ماشلله به این همه هنر. استفاده کن و حالشو ببر
الهه مامان مبین
16 بهمن 92 13:37
سلام دوست خوبم ... قزوین هم کلی برف اومده و کلی هوا سرده ... مبینم همش میخواد بره بیرون توی برف ها .... خوشگل خاله رو ببوسسسسسسسسسسسسس
مامان الناز
16 بهمن 92 16:28
اخخخخ گفتي مرديم از بي برفي دلي از عزا دراورديم مباركت باشه خانم باسليقه هنرمند
مامان بهاره
پاسخ
وای شرمنده کردید لطف دارید
مامان متین و مهبد
16 بهمن 92 18:24
سلام گلم .ممنون ازت. وای اره ما هم حسابی برف دیدیم و متین 2 بار مفصل بازی کرد .ولی من نتونستم خودم بازی کنم شال و کلاهت خیلی قشنگه من امسال نتونستم برای خودم ببافم .فکر میکنی الان دیر نیست اگه شروع کنم؟
مامانی دخمل بلا
16 بهمن 92 19:34
گاهی با یک قطره ، لــیوانـی لبریز می شود .. گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام میگردد .. گاهی با یک کلمه ، انسانی نابود می شود .. گاهی با یک بی مهری ، دلی میشکند…. مراقب ِ بعضی یک ها باشیم ! در حالی که نـاچیـزند ! هـمه چــیـزنـد !!!
مامانی دخمل بلا
16 بهمن 92 19:37
سلام مامانی گل و مهربون امیر محمد کوچولو واقعا دیگه برف رو داشت یادمون میرفت چه جوریه مامانی هنرمند چه شال و کلاهی , مبارکه , توی این برف حسابی ازش استفاده کن کنار پسری عزیزم.
مامان بهاره
پاسخ
خواهش می کنم شما لطف دارید
آدرینا
17 بهمن 92 13:21
آفرین مامان هنرمند
مامان بهاره
پاسخ
خواهش می کنم
مامان صدرا
18 بهمن 92 22:40
از پست تولد صدرایی دیدن کنید.....
مامان بهاره
پاسخ
چشم حتما الان میام
مامان هلیا
20 بهمن 92 7:56
سلام دوست عزیز چه با سلیقه مبارکتون باشه.
مامان بهاره
پاسخ
خواهش می کنم خجالت می دید
مریم مامان دونه برفی
20 بهمن 92 10:02
اینجا هم برف اومد . ولی متاسفانه اینترنتم قطع بود و من تو برفها گیرکردم.
کرمانشـاه گهواره تمـدن/میلاد
22 بهمن 92 14:19
سلام معلم گفت:با دوست جمله بساز.خندیدم!گفتم با دوست دنیا میسازند نه جمله...
مریم مامان دونه برفی
24 بهمن 92 12:03
سلام بهارجون چطوری عزیزم . شال و کلاهت مبارک گل خاله روببوسید.
مامان رادمان جون
24 بهمن 92 20:46
سلام بهاره جون من وبلاگ �%B
مامان بهاره
پاسخ
عزیزم لطفا آدرس وبتون را بذارید ممنون میشم
مامان الناز
25 بهمن 92 19:43
اي دوست به جز عشق تو در سر من هوسي نيست جز نقش تو بر صفحه ي دل نقش كسي نیست بهترين لحظه، لحظه ايست كه فكر كني فراموشت كردم، بعد 1پيام از طرف من بياد كه توش نوشته ميميرم برات ! ولنتاینت مبارک !
مامان متین و مهبد
25 بهمن 92 20:15
خصوصی داری
س
26 بهمن 92 9:06
آفرین بهاره جون هنرمند
maman maziyar
26 بهمن 92 10:48
سلام.امير محمد چه وبلاگ قشنگي داره و يه عالمه عكس خوشكل مثل خودش داره.اي جان.مامان امير محمد خوش سليقه ميشه منو راهنمايي كني تا منم يه وبلاگ به اين خوشكلي براي مازيار جونم درست كنم.مرسي.امير محمد ناز و خوشكلت رو ببوس كه دقيقا يكسال از پسر من بزرگتره.اي جاااااااان
مامان صفا
26 بهمن 92 21:31
سلام عزیزم ممنون به ما سر زدید.. و تبریک گفتید. ماشالله مامان هنرمند خیلی خوشگل انشالله به شادی و خوشی .. امیرمحمد نفسم ببوسید.. عاشق این قیافه پستونکی ایش هستم.. بوس بوث بوص بو3
مامان رادمان جون
27 بهمن 92 0:36
سلام ببخشید فکر میکردم خودبه خود آدرس ثبت میشه .رادمان جون خداصدای مامانمو شنید
مامان مهدیار
27 بهمن 92 10:19
سلام...خیلی وبت قشنگه امیر محمد جون...خودنم خیلی نازی... دست مامانش درد نکنه که واسه پسرش اینقد هنر به خرج داده... منم یه ماهی هست برا پسرم وب درست کردم...البته دو تا پست بیشتر نداره....چون درگیر طراحی البوم دیجیتالم براش..ان شاا... طراحیش که تموم شد...بعد میخوام بنویسم براش... راسی این طراحی قالب کار خودته؟
مامان مهدیار
27 بهمن 92 10:20
راسی یادم رفت بگم با اجازه لینک شدین..........
مامان امیرمحمد
27 بهمن 92 13:54
شما از همه لحاظ هنرمندی بانو،قشنگ شده،مبارکتون باشه
مامان متین و مهبد
27 بهمن 92 14:37
سلام خانمی نگران نباش کاری که خواستی رو انجام دادم . درضمن ممنون از طلف و انژی مثبتی که بهم دادی
مامان رادمان جون
28 بهمن 92 1:21
سلام ببخشید اذیتتون میکنم میدونم باید برم سراغ صفحه جداگانه گفتم شاید راهی باشه مطلب روبه صفحه جداگانه منتقل کنم و دوباره از اول ننویسم درضمن صفحه جداگانه ام قالب نداره هر کاری میکنم نمیشه که نمیشه باز هم معذرت میخوام اگه براتون امکان داره راهنماییم کنید
pani
28 بهمن 92 11:53
سلام دوست من چه پسر نازی داری ماشالا ببوسش نی نی منم پسره تا 2 ماه دیگه میاد دل تو دلم نیست که 3 نفر میشیم
یاسمن
29 بهمن 92 20:15
سلام عزیزم امیر محمد خوبه چه گلاه و شال نازی مبارکه بووووووووووووس دوست هنرمند خودمی ها
مامان الناز
30 بهمن 92 0:35
خصوصي
طراحی تقویم93 کمترین هزینه بهترین کیفیت
30 بهمن 92 9:59
سلام عزیزم اگه خواستی تم زنبوری هم طراحی میکنم سلااااااااااااااااااااااااااااام من اومدم با طراحی تقویم 93 خیلی باحال طراحی کردم خودتون بیاین ببینین درست میگم تقویم با عکسای نی نی نازتون فداش بشم نانازییییییییییی راستی از همه جا کمتره هزینش بدو بیااااااااااااااا منتظر شما و جوجوت هستـــــــــــــــــم
مریم مامان دونه برفی
30 بهمن 92 10:42
سلام بهارجون خوبی ؟ کجایی؟ نیستی ؟ دلمون تنگ شده بابا.
مامان بهاره
پاسخ
عزیزم در خدمت شما
نی نی شیطون
30 بهمن 92 14:14
سلام عالی بود به وبلاگ کوچیک من هم سری بزنید ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█
الهه مامان مبین
30 بهمن 92 22:57
خانم برف اومده ؟ هوا سرده ؟ شما کجایی ؟
مامانی ساره
3 اسفند 92 10:01
سلام خیلی زیباست، ماشاءالله به این مامان هنرمند خوشحال میشم به وبلاگ دختر منم سر بزنید
مامان هلیا
3 اسفند 92 10:31
سلام دوست عزیز با عکسهای کیش هلیا جونی در خدمتیم خوشحال میشیم از عکسها دیدن کنید.
الهه مامان مبین
3 اسفند 92 14:37
مامان متین و مهبد
5 اسفند 92 12:07
شما هم بفرمایید خصوصی
رادوین
5 اسفند 92 13:27
سلام مامانی مهربون خوشحال می شیم در پرورش خلاقیت و استعداد امیر محمد گل سهیم باشیم مکعب های چوبی رادوین برای اولین بار در ایران محصولی جدید از صنایع چوب کیمیا
مامان متین و مهبد
6 اسفند 92 8:07
بازم خصوصی
الهه مامان مبین
6 اسفند 92 16:24
خصوصی عزیزم
سارا مامانی شیدا
6 اسفند 92 20:56
ای جونم آفرین مامان هنرمند
مامان بهاره
پاسخ
شما لطف دارید عزیزم
رضوان مامان رادین
7 اسفند 92 12:21
چه شال و کلاه خوشگلی مبارک باشه
مامان بهاره
پاسخ
چشماتون قشنگ می بینه
سرین
8 اسفند 92 11:53
سلام...ا اجازه من لینکتون کردم.
مامان بهاره
پاسخ
منت گذاشتید
parham,مامانش
9 اسفند 92 23:45
مامان متین و مهبد
11 اسفند 92 18:22
سلام .بدو برو خصوصی