نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

تصمیم برای تولد گل پسر سه شنبه 8 بهمن 1392

1392/11/21 14:32
نویسنده : مامان بهاره
718 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم بالاخره کلی فکر و مشورت با بابایی تصمیم گرفتیم که روز تولد شما یه گوسفند بگیریم و گوشتش را بین خانواده های مستحق تقسیم کنیم و یه جشن خانوادگی کوچولو برگزار کنیم امیدوارم زمانیکه که یه انسان کامل و بزرگمرد شدید از کاری که کردیم راضی و خرسند باشی  هرسال بخاطر جشن تولد شما اسراف و بریز و به پاش نکردیم با وجود مشکلات اقتصادی بعضی خانواده ها که حتی در ماه 200 گرم گوشت نمی تونند بخورن گریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه البته اینها نوشتم نه اینکه بگم خیلی انسان خیری هستم و ریا بکنم اینها را نوشتم که من که اینهمه شعار میدم بعضی وقتها عمل هم می کنم خجالتخجالتخجالتخجالتخجالتخجالتخجالتخجالتخجالتخجالتخجالتخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

آدرینا
8 بهمن 92 12:10
آفرین چه تصمیم قشنگی
مامان بهاره
پاسخ
ممنونم از لطفتون و دوستهای خوبی مثل شما که من را در راه درست تشویق می کنید
مریم مامان دونه برفی
8 بهمن 92 13:41
وااای گلم چه فکر قشنگی خیلی جالب شد چون من اومدم وبت تا سوال کنم بالاخره چه تصمیمی برا تولد گل پسرمون گرفتی ... امیدوارم همیشه شاد وسلامت باشه و زیر سایه این بابا ومامان مهربون زندگی شادو سالمی داشته باشه . من هم تصمیم دارم یه جشن کوچول خانوادگی بگیرم . یعنی یه کیک و یه راست خونه مامان . می خوام به خواهرام هم بگم ، اگه دوست دارند اجازه دارن بیان یه بوس مخصوص امیرمحمد خودم ولی نمیدونم چرا 3 تا شد
مامان بهاره
پاسخ
ممنونم خاله جون امیدوارم که تصمیم درستی باشه و یک خاطره خوب برای امیرمحمدم
حلما کوچولو
8 بهمن 92 15:20
آفرین چه مادر و پدر خوبی واقعا فکر خوبی کردین یه آقا پسر به این گلی باید به همچین پدر و مادری افتخار کنه چون شادیشون را با بقیه تقسیم کردن.
مامان بهاره
پاسخ
خیلی خیلی ممنونم مهربونم از اینکه ارزش کار درست را می دونید و من را همراهی می کنید
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
8 بهمن 92 22:35
سلام خوب کاری کردید.انشالله بزرگ که شد خیلی هم ازین کارتون خوشحال میشه.
مامان بهاره
پاسخ
ممنونم عزیزم که منو تشویق می کنید در کارم مصمم تر باشم مرسی به داشتن همچنین دوستانی میبالم
مامان الناز
9 بهمن 92 1:48
بهترين كارو سما كردي عزيز دلم راستي عكساي پست قبليم عالين
مامان بهاره
پاسخ
ممنونم دوست خوب و با شعورم که انجام کار نیک را تحسین می کنی
مامان پویا
9 بهمن 92 13:58
سلام آفرین به مامان مهربون و خوش فکرو خوش سلیقه به کلبه پویا منم سر بزنید و لینکش کنید ممنون میشم
مامان متین و مهبد
10 بهمن 92 17:47
خیلی تصمیم خوبی گرفتی.
مامان امیرمحمد
12 بهمن 92 8:21
کارخوبی کردی عزیزم،چه خوبه که شادیهایتان را با بقیه تقسیم کردید
مامان بهاره
پاسخ
مرسی خاله جونم و خیلی مهربونم
مامان امیرمحمد
12 بهمن 92 8:23
تولدتولدتولدت مبارک،تولدت مبارک امیرمحمد جان،انشاا... تولد 120 سالگیت عزیزم،دیگه مردی شدی عزیزم
مامان علی مرتضی
10 اسفند 92 12:19
سلام خدا ازتون راضی باشه ودر عوض بهتون خوشبختی و سلامتی عطا کنه. قالب وبلاگتون خیلی قشنگه میشه بگین کی واستون طراحی کرده
مامان بهاره
پاسخ
چشم حتما براتون توضیح میدم