نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما 15 سالگیت مبارک

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

دوستان راهنمایی کنید لطفا

1392/10/18 12:37
نویسنده : مامان بهاره
546 بازدید
اشتراک گذاری

 12 بهمن تولد امیرمحمدم هست پارسال که برای پسرم تولد گرفتم همه چی عالی بود ولی خیلی خیلی زحمت کشیدم و خسته شدم چون همه کارها را خودم تنهایی انجام دادم از مهر شروع کردم به تحقیق و بررسی و مطالعه از سایتهای مختلف به خوبی برگزار شد ولی خستگیش اذیتم کرد امسال تصمیم گرفتم که تولد امیرمحمد را در سرزمین عجایب برگزار کنم که هم تنوع باشه و هم خستگیش برام باقی نمون دیروز تماس گرفتم با سرزمین عجایب و منوها را دیدم همه چی خوب و هزینه منویی که من انتخاب کردم برای هر نی نی با همراه 49500 تومان بود حداقل 15 هم باید دعوت کنم کلا با تعداد مهمونهای من میشه تقریباً 1000000(یک میلیون) تومان ولی فقط یه مسئله است با این اوضاع اقتصادی و فشارهای مادی و افراد و خانواده های هستند در اطراف خودم که حتی پول خرید کفش برای بچه هاشون ندارن پدر خانواده کفش پاره پوشیده واقعاً دلم نمیاد همچنین هزینه ای را بدم برای امیرمحمد تولد بگیرم چون تولد 1 سالگیش خیلی مهم بود که مفصل گرفتم انشاءا.. بره مهدکودک دوستاشو دعوت می کنم که خودش هم بزرگتر شده بیشتر متوجه میشه و یادش می مونه نمیدونم چیکار این تولد را بگیرم یا اینکه به اون خانواده کمک کنم لطفاً من را راهنمایی کنید که چیکار کنم درضمن توانایی گرفتن تولد و کمک کردن به اون خانواده را با هم ندارم         گریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

z8k0ZKSacf1Ge6QAIs5T_jgGTd9y8wFS6FB6cjezMDXpjvSticVnIpXKeS_Ga05X
18 دی 92 13:55
هرچی دلت میگه همون کاروکن !
علی
18 دی 92 14:16
سلام وب نازی داری وهم چنین نی نی نازی وبم با شکلک های جدید بروز شد امیدوارم بیایی واز وبم دیدن کنی واز شکلکام در وبتون استفاده کنین تا وبتون ناز تر بشه من منتظرم نظرتونو درباره ی وبم بدونم
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
18 دی 92 15:39
سلام بهاره جان به نظر من یه مهمانی ساده تر برگزار کن در کنارش به اون خانواده هم کمک کن ، تو اگه یه کارگر بیاری و کمکت باشه هم خسته نمیشی هم کارگر نهایتا 100 تومن بگیره 2 روز بیاد ولی به همه کارهات میرسی . من که یه حساب سر انگشتی کردم دیدم میتونی راحت با 300-400 تومن مهمانی رو بگیری 500 تا هم کمک کنی (البته اگر به این فکر کرده بودی 1.000.000 هزینه بدی) موفق باشی عزیزم
مامان الناز
18 دی 92 15:58
سلام درست خوبم عزيزم نمي دونن هر چي خودت به صلاحته اما اگر تولد امير محمد و نگيري يا اينكه بگيري فرقي برات نداره خوب كمك به اون خانواده در اولويت قرار داره
E0oBUk-8XsY3ciqf50IYDkG-EommJgAXrl4R0uv12Kp-ZOa4yi714Y2AHcSBzqOR
18 دی 92 22:55
سلام گلم .اولا خیلی ممنون که من رو قابل دونستی برای کمک خواستن .دوم این که منم میخواستم پارسال برای متینم توی سرزمین عجایب جشن بگیریم که با توجه به هزینه بالایی که برامون داشت و من اونقدر مهمون نمیخواستم توی خونه برگزار کردم. برای امسال هم توی مهد پسرم گرفتم با این که خیلی دوستانه شده بود از خانواده هامون کمتر اومدن ولی به متین خیلی خیلی خوش گذشت و خواست که سال بعدش هم جشنش رو مهد بگیرم .هزینمون هم خیلی کمتر شد و فقط هم اونایی رو که بچه همسن متین داشتن دعوت شدن .در نهایت تصمیم آخر با خودتونه که روز بیاد موندنی برای خانوادتون بشه که حتما هم همین طوره . راستی من برای امسال مهبد فقط برمش آتلیه که خاطرش اینجوری موند.
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
19 دی 92 0:47
سلام بهاره جوون آآآآآخ بهاره جون کلی مطلب نوشتم کد رو اشتب زدم همش پرید...روز از نو روزی از نو اول از همه تولد امیرمحمدم پیشاپیش مبارک. منکه میگم یه تولد کوچولو بگیر و خانواده خودت و مامان شوشو رو دعوت کن کوچیک و کم هزینه و ما بقی پولی که میخواستی هزینه کنی برا تولد رو به نیازمند دیگه کمک کن...اینطوری با یه تیر دو نشون زدی. خیلی خوشم اومد بهاره جوون. امیر محمد گلم باید به داشتن همچین مامانی افتخار کنه. افرین
مامان هانا
20 دی 92 20:38
سلام. من از وبلاگ امیررضای سمیرا جون با شما اشنا شدم . کار خوبیه کمک کردن به افرادی که اساسی ترین نیازهای روزمره رو هم نمی تونن مرتفع کنن . خیلی ارزشمنده فکری که به ذهنتون رسیده . میتونی یه جشن خیلی کوچولو بگیری سه تایی .که از دو سالگی کوچولو هم عکس یادگاری داشته باشین.
مامان رادمان جون
20 دی 92 23:57
به نظر من اگه تولد توی سرزمین عجایب طوریه که به امیرمحمد جون خوش میگذره این کار رو بکنید چون معمولابچه ها تو تولداشون خیلی اذیت میشن ولی اگر به شما وامیر محمد جون به عنوان میزبان خوش نگذره ارزشی نداره درهرصورت امیدوارم بتونید بهترین تصمیم بگیرید به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
مریم مامان دونه برفی
21 دی 92 10:03
سلام بهار جون. اول از همه تبریک تولد گل پسرملوسمون. پیشاپیش این هم بوس تولدش دورادور من هم دقیقا پارسال همینطور بودم .خیلی خودمو خسته کردم از تهیه تم تولد گرفته تا بقیه ماجرا..... یعنی دیگه از هرچی تم و انگری برد بود حالم بهم میخورد ولی اولین سال تولدش خیلی برام مهم بود . ولی امسال تصمیم ندارم همچین کاری بکنم . چون بچه اصلامتوجه نیست و خیلی هم اذیت میشه .مخصوصا که من پارسال بدلیل سرمای این فصل و سرماخوردگی امیرعلی (که خودش منو خلی اذیت کرد) مجبورشدم توی خونه تولد بگیرم (چون تصممیم داشتم جشنو توباغ برگزار کنم) و خونه من هم ظرفیت بیش از 50 نفر رو نداشت اجبارا خیلیها رو نتونستم دعوت کنم که بعدا شکایتها خراب شد رو سرم... امسال هم میخوام فقط یه کیک بگیرم و یه جشن کوچیک خودمونی برگزار کنم. به نظر من هم کمک به چند تا آدم کم درآمد هم اجر معنوی داره هم به اقتصاد خانواده کمک میکنه. ببخشید خیلی پرحرفی کردم.
مامان اهورا(نرگس)
21 دی 92 17:40
عزیزم آفرین به تو که فکر اونا رو هم می کنی...یه تولد ساده تر بگیر تو خونه تا هم افسوس نخوری که چرا تولد نگرفتی و هم این همه هزینه نکنی... البته این نظر منه و خب تصمیم آخر و خودت و همسری می گیرین...
مامان امیرمحمد
22 دی 92 11:47
آفرین به شما که دل مهربونی دارید
مامان امیرمحمد
22 دی 92 11:56
عزیزم می تونی یه تولد خانوادگی بگیری،از کسی درخواست کنی تا تو کارها بهت کمک کنه،ژله ها را از روز قبل آماده کنی یا شام را از بیرون سفارش بدی
فرزانه مامان آرین
5 بهمن 92 11:29
عزیزم خصوصی دارین