نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

امیرمحمد و کارهای روزانه

1392/8/7 14:13
نویسنده : مامان بهاره
618 بازدید
اشتراک گذاری

بازیهای روزانه امیرمحمد در حیات خونه

امیرمحمد و اولین اثر هنری با رنگ انگشتی

سلام پسر قشنگم عزیزم روز 5 شنبه که عیدغدیر بود من و شما خونه تنها بودیم بابایی رفته بود سفر کاری بخاطر همین تصمیم گرفتم که شروع کنم به تمیز کردن خونه دست پسرم درد نکنه شما خیلی به مامانی کمک کردی اینم عکساش

 

روز چهارشنبه قبل از عید وقتی من و شما از خونه مادرجون اومدیم خونه شما اصرار و پافشاری کردی که میخوای در حیات خونه بمونی و بازی کنی هرکاری کردم مامان جان سوار آسانسور نشدی منم با اینکه خیلی خسته بود دلم نیومد و گذاشتم شما در حیات بازی کنی

 

 

پسرم خوبم دیروز شنبه 1392/08/04 صبح من رفتم جلسه بعداز جلسه تقریباً نزدیک میدون انقلاب بود منم از فرصت استفاده کردم بعداز تماس با محل کارم و خبر دادن رفتم برای خودم کلی کتاب خریدم و برای شما یک بسته رنگ انگشتی گرفتم وقتی اومدیم خونه یه زیرانداز برات پهن کردم و پیش بندتم تنت کردم با یک دفتر نقاشی و انگشتهای خوشگلت این اثر را خلق کردی فدات بشم پسر هنرمندم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان هوراد
5 آبان 92 14:12
سلام به به چه پسر زرنگی شاد باشی خاله
مامان زینب
5 آبان 92 16:40
سلام خواهش می کنم بیا پست آخرم را ببین .
lمامان آرین
6 آبان 92 21:12
سلام عزیزم.ماشاالله به گلپسر شیطون بلا.چه با رنگ انگشتی ها کیف کرده حسابی ؟بهاره جون رنگ انگشتی بی ضرره؟


مرسی یک دنیا مهربونترینم
مامان عاطفه
6 آبان 92 23:46
آخ که چقد کاریه این پسملی........و چقد هنر مند. آفرین امیرمحمد
مامان امیرمحمد
7 آبان 92 9:58
آفرین به آقاامیرمحمد که در کارهای خونه به مامان گلش کمک می کنه،چه پسرزرنگی
ماشاا... هنرمند هم که هست


ممنونم دوست خوبم
فهيمه
7 آبان 92 15:25
سلام مامان عزيز ,عالي بود.نقاشي براي بچه ها خيلي اموزنده ست. خوشحال ميشم به وب منم سر بزنين.


چشم حتماً با کمال میل
مامان اهورا(نرگس)
8 آبان 92 11:22
به به قالب نو مبارک...چقدر شاد و کودکانه!!!! کی برات طراحی کرد بهاره جون؟؟؟!!!
مامان اهورا(نرگس)
8 آبان 92 11:23
قربونت برم من با این اثر هنریت!!!!!!!!


وای خدا نکنه خاله جون شما لطف دارید
مادر منتظر
8 آبان 92 12:37
سلام مامانی گل و مهربون امیر محمد کوچولو

عزیزم من همیشه به یادتون هستم و هر بار که وقت داشته باشم بهتون سر میزنم دوست خوبم.

چند روزی حالم خیلی روبه راه نبود و مهمون هم داشتم و کلا کمتر وقت میکردم بیام ولی بازم میامممممممممم پیشتون.

شما هم پیش ما بیایین که از دیدنتون بینهایت خوشحال میشم.

به به به چه پسر هنر مندی هستی شما . ماشاالله, چشم نخوری انشاالله






مرسی خاله خانوم مهربونم
آدرینا
11 آبان 92 11:50



بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
mamaneninii
11 آبان 92 12:17
سلام خوبیدخسته نباشید.
راستی ماهم یک تولد زنبوری داشتیم.خوشحال میشیم قدم رنجه کنیدوتشریف بیارید.


ممنونم خاله بر روی چشم