نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

خواهش می کنم برای بابای امیررضا جون دعا کنید

1392/7/27 12:08
نویسنده : مامان بهاره
472 بازدید
اشتراک گذاری

از همه دوستانیکه اومدند و ابراز احساس کردند و دعا کردند یک دنیــــــــــــــــــا تشکر از مهربونیتون

بابایی محمد امیررضا جونم بیماره از همه دوستای خوب و مهربون خواهش می کنم که خیلی خیلی برای سلامتی و شفای بابایی امیررضا کوچولو دعا کنید و این پیام را در وبتون بذارید تا همه ببینند با سپاس فراوان اینم آدرس وب امیررضا کوچولو  

www.amirreza-011.persianblog.ir

 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

خدایا اگر مهربون نباشم چطور می تونم شاد باشم

خدایا چنان کن که هرجا بنگرم فقط تورو ببینم

خدایا منو شرمنده امیررضا و مامانیش نکن          

                                                        

اگه بابایی امیررضا را شفا بدی نه اینکه من آدم خوبیم

این نشانگر بخشندگی و مهربونیه توست

خدایا ازت خواهش می کنم به عظمت و بزرگیت قسم که بابای امیررضا کوچولو را شفا بده الهی آمیننننننننننننننننننننننننننننن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

نی نی 1
10 مهر 92 13:21
سلام خدا شفاش بده.امن یجیب مضطر اذا دعا و یکشف سوء.
مریم مامان ویانا
10 مهر 92 14:19
آخی...الهی زودتر خوب بشه این بابای مهربون و سایه اش همیشه بالای سر خونواده اش باشه.
مامان آرین
10 مهر 92 14:45
سلام مامان بهاره جون.منم برای شفای این پدر بزرگوار دعا میکنم.وبش رو خوندم دلم داره میترکه خصوصی داری
معصومه مامان آرتین
10 مهر 92 14:52
عزیزم ایشالله خدا هرچه زودتر شفاش بده و به زن جوون و بچه کوچیکش رحم کنه. آمین
مامان زهرا
10 مهر 92 15:24
سلام اميدوارم خيلي زود خوب شه و بياد كنار خانواده. توكل به خدا و دعا يادتون نره. ما هم به سهم خودمون حتما واسشون دعا مي‌كنيم.
مامان امیرعلی گلی
10 مهر 92 18:02
ایشالله خدا شفاش میده عزیزم توکلتون به خدا باشه
سارا مامانی شیدا
10 مهر 92 18:42
دوست خوبم قربون دل مهربونت منم دعا میکنم که این بابای مهربون زود خوب بشه و سایش روی سر خانوادش باشه
مادر منتظر
10 مهر 92 19:03
سلام مامانی خوب امیر محمد جان خوب خانومی؟ کم پیدایی؟ انشاالله که هر چه زودتر خدا سالم و سلامت این بابایی رو به آغوش خونوادش برمیگردونه. همه انشاالله براش دعا میکنیم. خدا همه بیماران رو به خصوص بابایی امیر رضا رو شفای عاجل بده انشاالله. الهی آمین
مامان محیا
10 مهر 92 20:15
به حق جد بچه ام انشاالله بابای امیر جون خوب بشه اگه قابل باشم واسش دعا میکنم
معصومه
11 مهر 92 11:17
الهی با دلی خسته و خاطری سرتاسر از درد و ناله که خود دارم به درگاهت آمده ام کوله بار غم خودم سنگین است به حرمت بزرگیت شادی را به این خانواده بازگردان
محیا مامان دینا
11 مهر 92 15:14
خیلی ناراحت کننده است انشاالله زودتر خوب بشن
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
11 مهر 92 17:12
امن يجيب المضطر اذا دعاه و يكشف السوء
بهار مامانه برسام
11 مهر 92 19:52
گلم اومدم................................... به وبشون هم سر زدم و براشون کامنت هم گذاشتم............... حالم خیلی بد شد به خدا دلم بدجور غصه دار شد......خدا به اون نی نی ناز نظر کنه و انشاالله باباش رو شفا بده که پشتوانه ی پسر پدرشه من درد نبود پدر رو میشناسم....میدونم یه مادر چی میکشه وقتی میبینه بچه های دیگه دست در دست پدرشون هستن ولی بچه ی ناز خودش......... من حسرت ها و غصه های دل یک مادر تنها رو خوب میشناسم و میدونم دنیا براش چه جهنمی میشه وقتی فکر فردای پسرش رو میکنه بی حضور پدرش........ وای چی دارم میگم...... واسه این پسر کوچولو هم فقط از خدا میخوام نزاره گل پسر نازی به این کوچولویی دلش بشکنه و از خدا میخوام زودتر باباش رو خوب کنه.... خدایی بد جور به هم ریختم................... اصلا نمیدونم چی دارم میگم و چی باید بگم...خدا خودش کمک کنه
اليما
13 مهر 92 12:28
سلام خوب بشند الهي زود و زود ... امن يجيب المضطر اذا دعاه و يكشف السوء
مامان ارغوان
13 مهر 92 14:58
امن يجيب المضطر اذا دعاه و يكشف السوء ایشالاه زود خوب بشن
بهار مامانه برسام
13 مهر 92 21:02
گلم چون دوست نداشتم مطلب باز بشه شرمنده مجبور شدم سوالتون رو تویه کامنت وبم حذف کنم سر فرصت دلیل اون حرفم رو به طور خصوصی براتون میگم ....................... قربونت شم گلم به خدا نمیدونی چقدر دلم به درد اومد راستی گلم شما خبری داری از بابی امیررضا جون؟؟؟؟ فدات شم گلم منم خیلی دوستتون دارم خدا نازگلتون رو براتون حفظ کنه خدا شما رو حفظ کنه که انقدر دلسوز و مهربونی عزیز دلم
ستایش
14 مهر 92 12:48
باشه میزارم خدا کنه زود تر خوب بشه
ستایش
14 مهر 92 13:31
راستی وبلاگمو از کجا پیدا کردی؟
مامان متین و مهبد
14 مهر 92 20:02
ان شالله خدا هرچه زودتر شفاش بده.
مامان آرین
15 مهر 92 12:48
سلام دوست عزیز.از بابای امیر رضا جون خبر دارید؟حالشون چطوره؟
غزل
25 بهمن 92 15:15
حالا که مرد