نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 8 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

امیرمحمد و ماجرای افطاری رفتن مامان و بابا 1392/04/24

1392/4/25 10:28
نویسنده : مامان بهاره
450 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جونی دیروز من و بابایی افطاری هتل استقلال دعوت بودیم ولی باعث تأسف بود که در کارت دعوت قید شده بود از آوردن نی نی های خوشگل خودداری کنید ناراحتناراحتناراحتماهم به ناچار شما را گذاشتیم خونه مادرجون البته من از اداره رفتم خونه مادرجون شما را بردم خونه تا مادرجون یکم استراحت بکنند و دوباره زمان رفتن بردیم خونه مادرجون خدا نگهداره این مادرجون و بابابزرگ مهربون را انشاءا.. همیشه و همیشه تا 150 سال سالم و سلامت و شاد باشن و سایشون بالای سرمون باشن ...

البته بدون شما که به ما خوش نگذشت ما حواسمون همش پیش شما بود با اینکه خیالم راحت بود که اونجا را خیلی دوست داری و عاشق خونه مادرجون و بابابزرگ هستی ولی به من که نچسبید چشمکچشمکچشمکزبانزبانزبان و سعی کردیم زود برگردیم من که خیلی دلم برات تنگ شده بود عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آیسل
25 تیر 92 13:29
سلام مامانی خدا بدنده دخترمنم این ویروسو گرفته بود تازه خوب شده اگه وقت کردین به سایت ماهم سری بزنین وبه دخترم رای بدین اگه خواستین همدیگرو لینک کنیم وبیشتر بهم سر بزنیم
سارا مامان آرتین
25 تیر 92 15:15
الهی اشکال نداره
الهه(مامان یاسان)
25 تیر 92 16:12
به به پس کلی بهتون خوش گذشته راست میگی بخدا ایشاالله خدا این پدر مادر بزرگارو تا 120سال سایشون رو روی سر ما نگه داره آمین
مامان امیر محمد(وروجک مامانی)
28 تیر 92 19:46
واااااااااا این چه طرز مهمون دعوت کردنه ...... ولی اشکالی نداره خونه مادرجون بیشتر بهش خوش میگذره عشق خااااااااااااااااااااااله
الهه
31 تیر 92 13:51
ایشالله همیشه پدر و مادرتون سایه اشون بالا سرتون باشه از این مهمونیا زیاد پیش میاد ایشالله اون یکی ها میره پسر گلمون
مامان امیرمحمد
1 مرداد 92 10:04
راستی میگی مامانی،خدا این پدربزرگها و مادربزرگهای مهربون رو در پناه خودش حفظ کنه و عمری باعزت بهشون بده،واقعا مهمونی بدون بچه ها لذتی نداره،این حس قشنگیه که یه مادر به فرزندش داره
مامان امیرمحمد
1 مرداد 92 10:06
سلام عزیزم،من به امیرمحمدجان رای دادم،امیدوارم که برنده بشه


مرسی خاله جون مهربونم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
علامه كوچولو
2 مرداد 92 11:40
سلام عزيزم
طاعاتتون قبول راي دادم


ممنونم خاله جون جونی مهربونم از لطفتون و قبول زحمت بوسسسسسسسسسسسسسس
سارا مامانی شیدا
4 مرداد 92 0:21
خدا سایه مادر جون و بابابزرگ مهربون رو روی سرتون نگه داره دستشون درد نکنه که مواظب امیر محمد جون هستند
الهه
6 مرداد 92 13:08
مامان بهاره به دنبا بووووووس تشکر برات دارم حرفات خیلی خیلی به درد بخور وآرامش دهنده بووووود مرسی دوست گلم همشونو یادداشت کردم بازم ممنونم ازت


خواهش می کنم مامان جون خدا را شکر الحمدا.. التماس دعا داریم برای همه نی نی های دنیا و مامان و باباشون