نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 7 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

امیرمحمد فرودگاه امام خمینی پنج شنبه 23 خردادماه 1392

1392/4/2 11:44
نویسنده : مامان بهاره
899 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان من ، شما ، بابایی ، مادرجون ، مهران ، مهریار رفتیم فرودگاه جهت بدرقه دایی مهرداد و زن دایی مریم برای رفتن به چین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خونه ی ما
3 تیر 92 14:27
سلام عزیزم اولین باره که یه وبلاگ رو کامل میبینم و اونم وبلاگ شماست عزیزم چه پسر گوگولی و نازی دارین واقعا با سلیقه هستی عزیزم از ته دل میگم به من بازم سر بزن خیلی خوشحال میشم مهر این کوچولو به دلم افتاده عزززیزززم چه عکسای خوشگلی تو آتلیه داره جووونم من لینکتون کردم اگه افتخار میدی منو لینک کن
مریم مامان دونه برفی
5 تیر 92 13:04
ای جووووونم امیرمحمد هم مثل امیر علی درگیره دندون درآوردنه .الهی بمیرم فرشته های کوچولو چی می کشن با این درد دندان درآوردن. راستی امیرعلی فقط 4 روز ازامیرمحمدبزرگتره ....
ریحانه
14 مرداد 92 13:00
ببخشید من آن دختر نیستم دختری از خوزستان می گفت