نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 8 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

16 ماهگی امیرمحمد مبارک 1392/03/12

1392/3/26 11:12
نویسنده : مامان بهاره
404 بازدید
اشتراک گذاری

تشویقتشویقتشویقروزگار خیلی خیلی زود میگذره و این روزهای لذت بخش و قشنگ شما پشت سرهم سپری میشن و من خیلی خیلی دلم برای هر روز که میگذره تنگ می شه پسر گلم یک ماه گذشت و شما هر روز رشد می کنی و من شاهد رشد شما هستم خدا را شکر بخاطر این نعمت بزرگ الحمدا.. بخاطر این میوه شیرین زندگی هزار مرتبه مرتبه شکر بدلیل این فرزند سالم و امیدوارم من و بابایی وظیفمون را خوب انجام بدیم و فرزندی صالح تحویل جامعه بدیم که همیشه باعث افتخار خودمون و ایرانمون باشی الهی آمینننننننننننننیشخندنیشخندنیشخندلبخندلبخندلبخند

چند ساعت بعداز تولد قد ٥٠ سانتی متر وزن ٣٠٠/٣

یکسال و ٤ماهگی قد ٨٦ سانتی متر وزن ٢٠٠/١٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ســــرزمــــیـــن شـــکلــکهای متحرک
13 خرداد 92 14:06
> شکلکهایی که تا حالا هیچ جا ندیدید ██◊.*•.•██◊██◊.*•.•██◊.*•.• ██.*•.•◊██◊.*•.•██◊██◊.*•.• ســــرزمــــیـــن شـــکلــکهای متحرک 【ツ】 ❁◊.*•.•【ツ】 ❁◊.*•.•【ツ】 ❁◊.
مامان منتظر
13 خرداد 92 19:03
خدا امیر محمد رو براتون نگه داره
سارا مامان آرتین
18 خرداد 92 15:04
16 ماهگیت مبارک گل پسر خوش کل و قد بلند خالهههههههههههههههههههههههه
من مریم هستم
21 خرداد 92 14:36
عزیزم کاشکی منم این همه دوستداشتم بلا


مرسی خاله مریم جون جونم
الهه(مامان یاسان)
22 خرداد 92 13:51
16 ماهگیت با کلی تاخیر مبارک عزیزم
سارا مامانی شیدا
24 خرداد 92 1:14
آمین 16 ماهگیت مبارک گل پسر
سینا
25 خرداد 92 11:18
سلام دوست عزیز اگه مایل به تبادل لینک هستی. وبسایت منو به اسم "دنیای حیوانات" و آدرس :http://zoologist.ir ثبت کن. بعد بیا به سایت من و قسمت تبادل لینک، بگو که به چه اسمی لینکت کنم http://zoologist.ir/?page_id=248