نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 7 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

اینم بقیه وسایل تولدت که قول داده بودم بزارم در وب

1392/2/1 12:27
نویسنده : مامان بهاره
852 بازدید
اشتراک گذاری

 

قاب سی دی  

 

 

فلش راهنمای تولد

لیوان تولد با تم باب اسفنجی

چوب تزیین غذا

چوب تزیین غذا

نی نوشابه با تم باب اسفنجی و نام امیرمحمد

 

 

برچسب نوشابه

گیفت یادگاری به مهمونها

پاکت کارت دعوت

کارت میز شام

کارت دعوت

بشقاب غذا

 

پیش دستی

 

ساعت دیواری

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سارا مامان آرتین
16 اسفند 91 14:41
بازم تولد مبارک امیر محمد خوشکل خالهههههههههه دست مامان درد نکنه که واست سنگ تموم گذاشتهههههههههههههه
مامان عاطفه
16 اسفند 91 23:00
تولد مفصلی بوده.دستتون درد نکنه. انشالله امیر محمد بزرگ که شد براتون جبران میکنه........یه تولد باحال براتون میگیره به پست تولد هم سر زدم
یاسمن
17 اسفند 91 12:29
عزیزم ممنون از دقت نظرت من کرمانشاه زندگی میکنم شمالی هستم اهل لاهیجان اما خوشحالم که توی کرمانشاه زندگی میکنم اما دوری از خانواده ازارم میده.برام دعا کنید که برگردم به شهرم اقایی قولشو داده.ممنونم بابت همه چیز و راهنمایی هاتون خوشحال میشم کمکم کنید من برای نی نیم کتاب میخونم حرف میزنم اما همه میگن فعلا زوده ولی من عاشق این کارام .ممنون بازم راهنماییم کنید دوستتون دارمااااااااااااااااا


ممنونم خاله جونم انشاءا.. هر آرزویی دارید برآورده بشه
مامان امیر محمد
19 اسفند 91 11:35
سلام مامانی خیلی عکسات قشنگ بود به ما هم سر بزن راستی ی کار خصوصی باهات دارم که دو باره میگم


ممنونم مامان مهربون چشماتون قشنگ می بینه همه دنیا را ما هم خوب می بینید
سارا مامانی شیدا
19 اسفند 91 11:43
خیلی نانازن مبارکه ولی من قبلیتشو ندیده بودم کجا بود؟؟؟؟؟؟؟ به سلامتی عروسیشو جشن بگیرید ایشالا


ممنونم از لطفتون مامان خاونم شیدا را ببوسید
یه نی نی توو خواب و رویا
19 اسفند 91 12:53
وااااااااای چه مامان خوش ذوق و با سلیقه ای


ممنونم خاله جون شما لطف دارید ما که کاری نکردیم
مجید
10 فروردین 92 21:31
نی نی شما هم خیلی نازه خدابرای شما هم نگهش دارد من سایت شمارا لینک دادم موفق باشید
نی نی تم
14 فروردین 92 20:26
سلام تولد امیر محمد کوچولو مبارک باشه ایشاللا تولد 120 سالگیش رو زیر سایه پدر و مادر جشن بگیرید سالم باشی کوچولوی ناز و دوست داشتنی