نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

با عرض شرمندگی از محضر بابایی عزیز که به اندازه ستاره های آسمون دوستش دارم

1391/12/13 11:50
نویسنده : مامان بهاره
669 بازدید
اشتراک گذاری

بهترین بهانه زندگی من بعداز بابایی این سه مطلبی که دارم می نویسم می دونم یکم دیر شده ولی این را به حساب فراموشی بعداز زایمان بزار ولی اصلا یادم نبود مطلب به این مهمی را زودتر بزارم و از بابایی بابت این همه محبت تشکر کنم

1- روزی که خدا شما را از بهشت فرستاد توی دل مامانی و من جواب آزمایش را گرفتم و فهمیدم یک فرشته کوچولو مهمون دلمه به بابایی زنگ زدم و گفتم بهش خیلی خیلی خوشحال شد و از خوشحالی داشت بال در میاورد چشمکچشمکچشمکبعد ازظهر که اومد خونه این ساعت قنشگ مارک ESPRIT (مارکش مهم نیست فقط برای یادگاری نوشتما) را که یکی از بهترین هدیه های زندگیمه دادزبانزبانزبان 

 

2- روزی که هم شما فرشته کوچولو 12 بهمن به دنیا اومدی فرداش که چند ساعت مونده از بیمارستان مرخص بشیم بابایی اومد و این انگشتر برلیان قشنگ را بعنوان هدیه تولد شما به من داد اینهم یکی دیگه از محبتهای بیکران بابایی که باز من را شرمنده کرد زبانزبانزبان

3-اینم هدیه تولد بنده در روز 27 مرداد که باز شرمنده بابایی شدم بخدا - 12 فروردین تولد بابایی چشمکنمیدوم برای جبران این زحمتها چی براش بخرم ناراحت

 

بابایی دوستتداریم قد یک دنیااااااااااااااااااقلبقلبقلبماچماچماچ

Eeyore Carrying Flowers

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان عاطفه
12 اسفند 91 11:04
سلام.دست باباییه امیر محمد درد نکنه.حتما حتما تولدشون جبران کن.
مامان صفا
12 اسفند 91 17:59
دست بابایی کل درد نکنه، بابا ای ول داره.. مبارکتون باشه انشالله به خوشی و شادی ازشون استفاده کنید.. و سالیان سال کنارهم خوشبخت و سعادتمند باشید خدا امیرتون نگه داره..
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
12 اسفند 91 19:38
مبارکت باشه عزیزم خدا همسر مهربونتون رو حفظ کنه
سارا مامان آرتین
14 اسفند 91 10:51
دست پدر مهربان مهربان درد نکنههههههههه... مبارکت باشه بهاره جان ... شما هم سنگ تموم بذار