نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

تولد امیرمحمد با تم باب اسفنجی 12 بهمن 1391

1392/6/5 10:40
نویسنده : مامان بهاره
6,079 بازدید
اشتراک گذاری

Orkut Scraps - Happy Birthday

استیکر تولد به نام امیرمحمد

کلاه ، بشقاب ، لیوان و قیف پفک ، پیش دستی

 

نی ، اتیکت کیت کت ، چوب تزیین غذا ، برچسب نوشابه


تزیین کارد کیک

 

 

حلقه دستمال سفره

 

ریسه نام امیرمحمد

 

بادکنک تزیین سقف اتاق همه را با بابایی چسبوندیم خیلی خوشگل شد


 

 ژله رنگین کمان همراه ژله تخم مرغی

 

ژله خورده شیشه

 سالاد الویه به شکل ماهی

 

سالاد الویه جوجه تیغی

 

مافین - سوسیس چوبی

 

خوش آمدگویی مهمانها

 

همه غذاهارو خودم درست کردم با دسر عزیزم :کشک بادمجون، سالاد الویه ، سوسیس چوبی ، مافین ، ژله رنگین کمان ، ژله خورده شیشه ، دسر گلدونی و سالاد که در عکس نیست

کارت دعوت ، گیفت یادگاری همراه با عکس شما ، عکس شما روی بوم کوچیک به مهمونها دادیم از اونها عکس میگیرم و میزام در وبلاگ

کادوها بیشتر پاکت پول بود به غیر از دو مورد که عکسش اینجا گذاشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان صفا
17 بهمن 91 13:38
ماشالله چه باسلیقه........ هوراااااااااااااااااا دوماد به این قشنگی کی دیده.. کی دیده... تولدت باز هم مبارک خاله فدات بشه.. چه مامانی هنرمندی داری با این همه مشغله روزانه به کارای تولدت هم رسیده... دستش درد نکنه انشالله جشن عروسی و جشن فارغ التحصیلی شما همیشه به خوشی و شادی باشید مامان بهاره من تو پیام هام یکیش ده بهمن بود که تولد امیرجونم تبریک فراوون گفته بودم.. یکیش هم , قبل تر بود نوشته بودم که یه مدت خونه نیستم و رفتم شمال پیش خانواده هامون و دسترسی به نتم خیلی کم شده بود... ممنون به یاد ما بودید
مامان کنجد
28 بهمن 91 12:32
وای ماشااله سنگ تموم گذاشتی
خیلی با سلیقه هستین


مرسی خاله از لطفتون و ممنونم که به ما سرزدید انشاءا.. تولد نی نی شما
مینا
30 بهمن 91 10:39
دوست عزیز واقعا بهتون تبریک میگم... عاااااالی بود
خیلی خیلی قشنگ بود.

فقط یک سوال : بادکنک ها را چطور از سقف آویزان کردید؟


خاله مینا شما به ما خیلی خیلی لطف دارید مرسی که به ما سرزدید ، بادکنکها را با چسب پانسمان به سقف چسبوندم چون اونها کمتر باعث کنده شدن رنگ سقف میشه یک تیکه چسب را به صورت حلقه کردم که دو طرفش چسب باشه بعد بالای بادکنک زدم و طرف دیگه اش را چسبوندم به سقف از نزدیک خیلی قشنگ شده بود بازم سوالی و یا کمکی از دست بر میاد من در خدمتم آدرس وب یادتون نره خاله مهربون دوستت دارم و می بوسمت بوثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثث بوصصصصصصصصصصصص بوسسسسسسسسسسسسسسسس


مینا
30 بهمن 91 11:44
مرسی دوست خوبم ... من وبسایت ندارم آخه هنوز نی نی ندارم ... با اینکه 6.5 ساله عروسی کردم بنا به شرایطی باید حداقل یک ساله دیگه صبر کنم

واقعا تزیین سقف عالی بود ، یک سوال دیگه:اون بند های خوشگلی که از بادکنک ها آویزون بود طولش چقدر بود؟ احیانا به سر مهمونا نمیخورد؟

خواهش می کنم دوست مهربونم امیدوارم هر زمان که خودتون خواستید و آمادگی داشتن یک فرشته کوچولو را داشتید خداوند یک فرشته خوشگل ، سالم ، آروم و تپلی بهتون بده بعد عکسشو میزارید در وب منم قربون صدقش میرم عزیز خاله ، بند یکی از بادکنکها را بستم به بادکنک بعدش که چسبوندمش به سقف خودم وایسادم زیر بادکنک اندازه زدم و کوتاهش کردم عزیزم ... به ما سربزنیدها زود زود هر زمان هم نی نی دار شدید به ما خبر خوش را زودتر از همه بدید



سارا مامان آرتین
6 اسفند 91 14:15
دست مامانی گل و باسلیقه امیر محمد درد نکنه... خانوم ایول... طفلی پسر من که فکر کنم بزرگ شه اینهارو ببینه بگه چرا مامان از این تولدها واسم نگرفتییییییییییییییی.... سنگ تموم گذاشتی خانوم... ایشالا 120 ساله بشه گل پسر
پرهام
6 اسفند 91 15:20
سنگ تموم گذاشتی خانوم.. ان شالله دامادش کنی قبلش جشن دکتری
مامان امیر مهدی
8 اسفند 91 0:42
تولدت مبارک عزیزم ایشالا 100 ساله بشی
معصومه مامان آرتین
9 اسفند 91 13:42
سلام مامانی با سلیقه خسته نباشی خانمی میشه بگی ظرف ژله ات چجوری بوده که تونستی ژله رو به این قشنگی از توش در بیاری؟ منظورم اینه که ژله ات خراب نشد وقتی خواستی از توی ظرف درش بیاری؟ ممنون میشم به وبم بیای و جواب بدی. بوس واسه شما و گل پسر ناز
معصومه مامان آرتین
12 اسفند 91 10:16
سلام مجدد به بهاره عزیزم ممنون که به وبم اومدی و جوابمو دادی. خیلی خوشحال شدم خانمی. ی سوال دیگه تم تولد امیر محمد عزیزم رو کی واستون طراحی کرده؟ خیلی استرس تولد آرتین رو دارم.
سارا مامانی شیدا
19 اسفند 91 11:48
وای آفرین به این مامان خوش سلیقه چند تا سوال میشه جوابشو تو وبم بدید برام خیلی جالبه بادکنک ها هلیومیه یا همونطور که گفتید چسبوندید با چی چسبوندید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تزئیناتو کجا سفارش دادید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی قشنگن
مامان امیر محمد
23 اسفند 91 20:21
سلام امیرمحمد بخدا شرمنده مدتی بود کلی کار داشتم امروز داشتم وبتو میخوندم دیددم تولدتــــــــــ گذشته منم بهت تبریک نگفتم شرمنده ببخش ولی خاله جون تولـــــــــــــــــــــــدتــــــــــــــــ هزاران بــــــــــــــــارمبـــــــــــــــــــــــارکــــــــــــــــ
مریم
17 اردیبهشت 92 17:22
سلام خیلی خوش سلیقه ایشالایه روزمیزشام عروسیشو طراحی کنی
مامان آرمان
22 تیر 92 11:38
کیف کردم.چه باسلیقه ای خانم.
ایشاله پسر نازت همیشه سالم باشه.


ممنونم خاله جون جونی ما از لطفتون بوسسسسسسسسسسسسسسسسس آدرس وبتون را برامون بذارید لطفاً خوشحال میشیم
مامان آرمان
22 تیر 92 16:12
عزیزم آدرس وب آرمان: http://armanegolema.niniweblog.com/p0.php خوشحال میشیم سر بزنی گلم.