نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

مراسم عزاي حسيني

1391/9/7 10:43
نویسنده : مامان بهاره
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جان فدات بشم

روز جمعه روز شيرخوارگان ،متعلق به  حضرت علي اصغر كه قرار شد جمعه 02/09/1391 ساعت 30/8 صبح بريم مصلاي تهران جهت برگزاري مراسم شما نی نی کوچولوها و فرشته های قشنگمون

من  و بابا و شما و فاطمه و زن دايي و زهرا كوچولو با هم رفتيم مصلاي تهران صبح ساعت 30/7 راه افتاديم نمي دوني چقدر جالب بود در ترافيك كه بوديم همه ماشينها يدونه يا بيشتر ني ني خوشگل مثل شما در داخل ماشین بود كه اومده بودند بيمه آقا حضرت علي اصغر بشند ،خدا همه شما را سلامت نگهداره و هميشه سالم و صالح باشيد.

به اونجا كه رسيديم خيلي خيلي شلوغ بود ... همتون لباس سقايي پوشيده بوديد تا خودتون را براي مراسم آماده كنيد كلي عكس گرفتيم وای نمی دونی چقدر لذت بخش و معنوی بود همه فرشته های کوچولو اونجا بودند ، از شما  عکاسهایی که اومده بودند ، در حالت خواب و بيداري عكس گرفتند.

مراسم خيلي خیلی عالی بود ما همگي فيض برديم .

البته روز قبل من و بابا و زن دايي و فاطمه و زهرا شما را برديم آتليه با اون لباس قشنگت عكس گرفتيم فردا انشاءا.. آماده ميشه ميزارم داخل وبلاگتون منتظر عكسهاي جديد خودت با لباس سقايي باشيد.

دوستت دارم بازم میگم نفس مامان و بابا امیرمحمدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان صفا
22 آذر 91 14:56
سلام مامان بهاره دست شما و بابایی درد نکنه گل پسرمون بردی مراسم شیرخوارگان.. انشالله رهرو راه امام شهیدمون باشه


مرسي خاله جون عسل شما كه شيرين تر فداش بشم لطف كرديد