نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

اینم تولد خانوادگی 2 سالگی امیرمحمد

1392/11/21 14:27
نویسنده : مامان بهاره
1,318 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم یک تولد خانوادگی خودمونی با یک کیک خوشگل کاملا مختصر و خصوصی با حضور خانواده خودمون (شما و من و بابایی ) خانواده دایی علیرضا (زن دایی ، فاطمه و زهرا) خانواده بابابزرگ ( مادرجون) خیلی خیلی بهمون خوش گذشت مخصوصا که حس قشنگی داشتم شادی پسرم را با بقیه قسمت کردم و از اسراف جلوگیری کردم خدایا ممونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

حلما کوچولو
13 بهمن 92 14:29
سلام گل پسر تولدت مبارک ایشالاه 120 ساله بشی آقا پسر گل از صمیم قلب برات بهترین ها رو آرزو میکنم.
مامان بهاره
پاسخ
ممنونم خاله جون از لطفتون ما هم بهترین ها را براتون آرزو داریم
الهه مامان مبین
13 بهمن 92 16:19
تولدت مبارک عزیزم .. ایشاا... 120 ساله بشی همراه با بهترین آرزوهای قلبم برای تو عزیز خاله
الهه مامان مبین
13 بهمن 92 16:20
راستی کیکش خیلی خوشمله ..... جووووووونم خاله ....
مامان الناز
13 بهمن 92 16:48
ايشالاه ١٢٠ساله بشي عزيز دل خاله ايشالاه به هر چي كه دلت مي خواي برسي هزار بار تولدت مبارك
مامان بهاره
پاسخ
مرسی یک عالمه خاله جونم شما خیلی به ما لطف دارید همیشه
مامان بهار،مهرنگار
13 بهمن 92 19:03
مبارکه امیرمحمد گل.چه کیک خوشرنگی دلم خواست
مامان بهاره
پاسخ
خاله جونم ممنونم دوست خوبم جای شما خیلی خالی بود
مامان متین و مهبد
13 بهمن 92 20:39
تولدت مبارک گل پسر. نوش جونتون این کیک خوشمزه و خوشگل
مامان امیرمحمد
14 بهمن 92 7:48
تولدت مبارک امیرمحمدجان،دیگه شدی مردکوچک خانه،کیک تولدت خیلی قشنگه،انشاا... کیک 120 سالگیت عزیزدل خاله
مامان بهاره
پاسخ
ممنونم که به یادم بودید دوست خوب ما
مامان هلیا
14 بهمن 92 8:07
سلام مامان امیر محمد تولد عزیز دلتون مبارک انشالله صدو بیست ساله شه . دوست داشتید به وب دخمل منم سر بزنید وبلاگتون قشنگه من با اجازتون لینکتون کردم.
مامان بهاره
پاسخ
قدم روی چشم ما گذاشتید حتما برروی چشم
حامده (مامان امیرمحمد)
14 بهمن 92 9:25
سلام گل پسرنازنازی تولدت مبارک به به نوش جانتون چه کیک خوشمل وخوشمزه ای
مامان بهاره
پاسخ
مرسی یه دنیا از لطفتون جای شما خالی بود
آدرینا
14 بهمن 92 14:57
عزیـــــــــــــزم تولدت مبارک
parham ,mamanesh
15 بهمن 92 14:39
tavlodet mobarak amir jan 120 salghiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
محیا مامان دینا
21 بهمن 92 13:10
تولدت مبارک گلم تاخیر من رو ببخش شرمنده ام
مامان بهاره
پاسخ
وای مرسی خاله جون دشمنتون شرمنده
سارا مامانی شیدا
26 بهمن 92 9:11
مبارکه ایشااله شاهد موفقیت های امیر محمد جونم باشیم
مریم.
6 اسفند 92 15:06
سلام عزیزم تولدت پسرگلت مبارک ببخشیددیر شد
مامان بهاره
پاسخ
ممنونم ولی آدرس وبتون یا سایتتون نیفتاده
مامان علی کوچولو
9 اسفند 92 1:18
تولدت مبارک عزیزم
مامان بهاره
پاسخ
مرسی خاله جونم
گلی
19 اسفند 92 15:19
سلام دوستای گلم خوبین امروز اتفاقی با یه فروشگاه اینترنتی آشنا شدم البته قبلا هم آشنا بودم ولی امروز دقیق رفتم توسایتشون ودرست بررسی کردم دیدم چه قدر چیزای خوبی داره وبه راحتی توی خونه نشستی وسفارش میدی برات بیارن دم خونه دیدم ایده خوبیه که به شما دوستای گلم هم اطلاع بدم گفتم اینجا آدرسشا برای شمادوستای گلم بذارم تا شماهم ازش اگه دوست داشتین استفاده کنید امیدوارم خوشتون بیاد ازشو کلی احساس راحتی وآرامش بهتون هدیه کنه
مامان جون محمدامین
21 اسفند 92 17:49
عزیزم امیر محمد تولد مبارک .انشاالله تولد 120سالگیت خوشگل خاله
مامان بهاره
پاسخ
ممنونم خاله جون از لطفتون