نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

صداي قبلت صداي زندگي است

1390/4/6 11:53
نویسنده : مامان بهاره
669 بازدید
اشتراک گذاری

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com 

سلام ني ني كوچولوي ما

ديروز من و مادر جون رفتيم سونوگرافي كه مشخص بشه قلب كوچيكت تشكيل شده صداش طبيعي است و صداي قشنگ قلبت را شنيدم خدارو شكر سالم سالم بود الحمدا..

اميدوارم هم از نظر جسمي و هم از نظر روحي شما سالم باشي

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان شازده کوچولو
5 تیر 90 17:12
سلام عزیزم تبریک میگم چه لحظه شیرینیه وقتی صدای قلب پاره تنت رو میشنوی ، من که اولین بار صدای قلب پسرم رو شنیدم ضبطش کردم امیدوارم وجود نازنین نی نی گلت از هر گزندی مصون باشه
مامان صفا
6 تیر 90 12:45
سلام مامان بهاره جون ممنون به ما سر زدید؛ من هم کلی برنامه دارم واسه نی نی مون؛ کتاب ریحانه بهشتی رو دارین خیلی مفید ؛تازه دوستم که تازه نی نی اش به دنیا اومده امروز بهم می گفت دعای آل یاسین خیلی بخون نی نی تون خوش رو و خوش خنده میشه.. مامانی نی نی ما از نی نی شما کوچیکتره واسه همین همیشه وظیفه داره به نی نی شما سر بزنه و سلامی عرض کنه ما هم ملتمس دعاییم انشاالله به سلامتی و خوشی این دوران سپری کنید مامان مهربون
دانيال
13 تیر 90 12:17
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
مامان شازده کوچولو
15 تیر 90 11:24
سلام بهاره جان ، کم پیدایی ، امیدوارم هر جا هستی خودت و نی نی نازت صحیح وسالم باشید
rozita
16 تیر 90 1:50
behet tabrik migam azizam in yki az shadtarin lahezate omram bood shenidane inke abji baharey mehraboono khoshtipo khobe man dare mami mishe
مامان صفا
21 تیر 90 14:26
سلام عزیزم خوبین؛ چند وقته نیستی حالت خوبه.. نی نی خوبن.. مراقب خودتون باشین ها
مامان شازده کوچولو
9 مرداد 90 1:33
سلام خانمی خوبین؟ خوشین؟ سلامتین؟ دلمون براتون تنگ شد
سارا مامان آرتین
6 اسفند 91 16:26
یکی از خاطرات زیبا و به یاد موندنی شنیدن صدای قلب موجودی است که لحظه لحظه در وجودمان رشد میکند و جان میگیرد...زنده و سلامت باشن همه نی نی هاااااااااااا