نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

امیرمحمد و کلاه بافتنی

1392/9/9 13:29
نویسنده : مامان بهاره
471 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه ٠٦/٠٩/١٣٩٢ شما را بردم حموم که خوشگلتر بشی بعداز حمام کلاهی که پارسال مادرجون برات بافته بود سرت کردم تا سرما نخوری البته کمی برات کوچیک شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

nice.design
11 دی 92 14:03
سلام مامان بهاره عزیز عکس های امیر محمد جان رو دیدم خیلی نازن اجازه دارم یکی از عکس هارو داشته باشم و روی اون طراحی کنم؟ یک طراحی خاص و منحصر به فرد هر چند از باسلیقگی شما خیلی لذت بردم اینکه گوشه گوشه ی وبلاگتون ، از عکس های زیبای امیر محمد عزیز استفاده کردید اگه مایل باشید، می تونم برای اسم زیبای امیرمحمد هم یک لوگوی خاص طراحی کنم تا معروف تر بشه به مناسبت کریسمس، روی کارام تخفیف گذاشتم از کارام دیدن کنید، خوشحال میشم اگه اجازه هست، بهم بگید راستی اگه کارت تولد خواستید با تم باب اسفنجی، می تونم براتون یه کارت خیلی خوشگل طراحی کنم یا برگه ی یادبود یا پوستر از امیرمحمد عزیز، با تم باب اسفنجی هر طراحی خواستید من در خدمتم با در نظر گرفتن ایده های شما و نظراتتون، طرح می زنم