نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما 15 سالگیت مبارک

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

من مواظب تغذيه هستم

1390/4/28 13:03
نویسنده : مامان بهاره
636 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ني ني كوچولوي ما

خدا را شكر اصلا حالت تهوع ندارم از غذاها بدم نمياد ولي اشتهاي زيادي ندارم

 

ماماني جون ، من چند سال كه سويس ، ژامبون ، نوشابه هاي رنگي گازدار ، سس مايونز (سم کبد) ، چيپس ، پفك ، غذاهاي كنسروي كيك هاي حاضري (كيكهاي صنعتي ) ، شكلات ايراني ، كمپوت و بيسكويت را ترك كردم بابايي هم از وقتي با من ازدواج كرده قبلا ً اين غذاهارا خيلي مي خورد ولي الان ديگه بدش مياد حتي اسمشون را بياريم

 

ما غذاي حاضري نمي خوريم مگر غذاهاي ايراني يا ساندويچ مرغ بدون سس و با دوغ

كيك و ساندويچ گوشت يا گوشت بوقلمون و بيسكويت را داخل خونه درست مي كنم به جاي نوشابه شربتهاي سنتي مي خوريم مثل شربت بيدمشك (ضد تپش قلب و آرام بخش) ، بهارنارنج ، عرق نعنا و ...

چايي با شكر (سم سفيد) نمي خوريم از عسل استفاده مي كنيم ، به جاي قند خرما مي خوريم و غذا كم نمك ، كم روغن ، آبلیموی و آبغوره حاضری اصلاً و  ... كه در اين مجال نمي گنجد بگم

الحمدا.. اصلا مشكل گوارشي نداريم و الان هم مشكلي ندارم 

من و بابايي هرشب كلي ميوه تازه و سالا كاهو با روغن زيتون مي خوريم

تازه يك چيزه ديگه همه همكارهاي دفتر ما نيز بر اثر صحبتهاي من تمامي اين مواد را كنار گذاشتند و به خانواده هاشون هم ياد دادند و روبه غذاي سالم آوردند.

اميدوارم همه مادر هاي حال و آينده بخاطر ني ني هاشونم كه شده خوردن اين مواد را كنار بگذارند و بچه ها نيز عادت كنند به غذاهاي سالم

 انشاءا.. ، شما که به دنيا بياييد وقتي اين مواد را نخوريد نمي دوني چيه و عادت مي كني به خوردن غذاهاي سالم چون خداوند هم دوست نداره بنده هاش مواد بد بخورند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)