نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 15 سال و 7 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

ماجرای چیزکیک درست کردن

1392/8/28 15:04
نویسنده : مامان بهاره
516 بازدید
اشتراک گذاری

 پنج شنبه که خونه بودم یک دفعه گفتم یک چیز کیک درست بکنم و دست بکار شدم ولی متأسفانه کمی مواد اولیه کم داشتم که با پیام دادن به بابایی جهت خریدن مواد لازم خیالم راحت شد و چند مرحله کار را با موادی که در خونه داشتم انجام دادم و منتظر بابایی شدم تا بقیه مواد را برام بیاره و خدا را شکر همه چی خوب پیش رفت و صبح روز جمعه چیز کیک من آماده شد ولی وقتی که از خواب بیدار شدم دیدم یک کاسه سفالی توی یخچاله از بابایی پرسیدم عزیزم این چیه ؟ سالاد درست کردی؟ بابایی جواب که نه منم ژله درست کردم منم با تعجب زودی کاسه را از یخچال درآوردم و بعداز دیدن ژله چندتا عکس جهت یادگاری برای وب شما گرفتم و کلی خندیدم نیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخند اینم عکس اولین تجربه چیز کیک مامانی

ژله آلوورا با تزیین نارنگی ساخت بابایی

 

چیز کیک خودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

M:M ܓܨ☆
11 آبان 92 13:59
سلام خسته نباشي منم يک سايتي دارم که تمام مطالبش مفيد هست يعني واقعا مفيده ازجملات زيبا گرفته تا همه چي هست دراين سايت ميتوني خاطراتت رو بانام خودت ثبت کني لطف کن بيا بهم سربزن ونظرت رودرمورد سايت بگو چون واقعا نظر شمابرام مهمه جملاتت روبفرست ازطريق فرم ارسال مطالب سايت اگه هم ميتونيد جملات زيباي خودتون روبراي مار ارسال کنيدتامابا آدرس وبلاگ شما ونام شما درسايت منتشرکنيم منتظرم البته ما توقع داريم که شما هميشه بياين سربزنيدهااا درضمن من تنهام ونياز به نويسنده دارم اگه مايلي خبربده www.boyeharam.ir
سارا مامان علی خوشتیپ
13 آبان 92 14:09
سلام دوست خوب و کدبانوام
آفرین چقدر چیز کیکتون خوشگله...حتما مزش هم خیلی خوب بوده
دست بابایی هم درد نکنه


وای مرسی من دارم درس پس میدم استاد شرمنده کردید به پای شما که نمی رسیم
مامان متین و مهبد
14 آبان 92 20:23
چه چیز کیک خوشگلی.
مامان مينا
30 آبان 92 13:56
دستتون درد نكنه خيلي جالبه افرين خاله جون 21 ماه شدنتم مبارك