نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

سفرنامه امیرمحمد در اهواز 17 الی 19 دی ماه 1393

1393/10/28 16:39
نویسنده : مامان بهاره
1,073 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم روز چهارشنبه 17 دی ماه قرارشد من از طرف اداره برم اهواز ماموریت منم چون عمه فرشته  اونجا زندگی می کنند از خوشحالی بال در آوردم و سریع قبول کردم. به مادرجون گفتم ایشون کلی استقبال کردن قرار شد ایشون و ما بریم اهواز ساعت دو و نیم بعدازظهر  به طرف اهواز پرواز کردیم و جمعه 19 دی ماه ساعت ده و نیم شب برگشتیم خیلی خیلی خوش گذشت چند سال بود که من و مادرجون اهواز نرفته بودیم شما هم که اولین بار به شهر اهواز مسافرت می کردی هوا عالی بود با عمه فرشته و آقای شادکام و پویان کلی گشتیم لب کارون که خیلی خیلی زیبا بود لشکر آباد که سرتاسر پر از فلافل های خوشمزه جنوبی ، زیارت علی بن مهزیار ، بازار قدیمی و خرید عبای عربی ، بازار خرما فروشان و حسابی خوراکیهای خوشمزه خوردیم زیاد عکس نگرفتم چون دوربینم نبرده بودم فقط دو تا عکس داخل هواپیما  و سالن غذاخوری گرفتم

پسندها (3)

نظرات (6)

الهه مامان مبین
28 دی 93 17:32
سلام بهاره عزیزم همیشه به گردش گل من امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید دلم براتون تنگ شده خیلی زیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
محمد
28 دی 93 20:20
سلام، به ما هم سر بزن. آپم آپم آپم با مطالب "8 راز خوشمزه تر شدن عدسی" و "4 ناراحتی که با فصل زمستان می‌رسند"بروزم ... منتظرتونم.
مریم مامان دونه برفی
29 دی 93 9:42
سلام بهار جون خوبی عزیزم همیشه به سفر خوش باشید گلم.
مریم مامان دونه برفی
29 دی 93 9:44
خانم گل به ما هم سر بزن دلمون تنگ شده براتون .
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 بهمن 93 12:33
دوست خوبم بیاین پیشمون بیشتر با هم آشنا بشیم خوشحال میشم تمیر محمد جونو ببوسین
ليلا
30 تیر 94 18:02
با سلام دوست عزیز. وب زیبایی دارید. خوشحال میشیم به وبسایت ما هم سر بزنید. منتظر نظرات زیبای شما هستیم. یاحق.