نفس  و  همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد نفس و همه وجود مامی و بابایی اميرمحمد ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
پیوند آسمانی ما پیوند آسمانی ما ، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

امیرمحمد گل همیشه بهار باغ زندگیمون

سفرنامه امیرمحمد در اهواز 17 الی 19 دی ماه 1393

پسر گلم روز چهارشنبه 17 دی ماه قرارشد من از طرف اداره برم اهواز ماموریت منم چون عمه فرشته  اونجا زندگی می کنند از خوشحالی بال در آوردم و سریع قبول کردم. به مادرجون گفتم ایشون کلی استقبال کردن قرار شد ایشون و ما بریم اهواز ساعت دو و نیم بعدازظهر  به طرف اهواز پرواز کردیم و جمعه 19 دی ماه ساعت ده و نیم شب برگشتیم خیلی خیلی خوش گذشت چند سال بود که من و مادرجون اهواز نرفته بودیم شما هم که اولین بار به شهر اهواز مسافرت می کردی هوا عالی بود با عمه فرشته و آقای شادکام و پویان کلی گشتیم لب کارون که خیلی خیلی زیبا بود لشکر آباد که سرتاسر پر از فلافل های خوشمزه جنوبی ، زیارت علی بن مهزیار ، بازار قدیمی و خرید عبای عر...
28 دی 1393

امیرمحمد و سینما 4 دی ماه 1393

گل پسر قندعسلم برای اولین رفتی سینما فیلم شهر موشهای 2 سینما کوروش سانس 18/30 با دایی و فاطمه و جون و من و بابایی خیلی خیلی گذشت بعداز سینما هم رفتیم شهربازی مجتمع کوروش اونجا هم کلی با فاطمه جون بازی کردید ...
9 دی 1393

کریسمس مبارک 2015

درخت کریسمس درختی تزئین شده است که معمولا درخت همیشه سبز است مانند کاج و نراد . درخت کریسمس از زمان‌های قدیم مربوط به کریسمس بوده است. یک درخت کریسمس مصنوعی شی است که به یک درخت شباهت دارد و معمولا از پلی وینیل کلراید ساخته شده است. درخت معمولا با اشیایی مثل سیب ، آجیل و خرما تزیین می‌شود. در قرن هجدهم میلاد، روشن کردن درخت توسط شمع‌ها آغاز شد و موقعی که برق اختراع شد، برق توانست به وسیله چراغ‌های کریسمس جایگزین شمع شود. امروزه، اشیاء مختلفی از جمله حلقه گل، زرورق و آبنبات عصایی بر روی درخت می‌گذارند. یک فرشته یا ستاره ممکن است در بالاترین قسمت ب...
6 دی 1393

لوازم التحریر امیرمحمدم

پسر گلم اواخر شهریور بود که من و فاطمه جون با هم رفتیم نمایشگاه لوازم التحریر وای جات خالی نمی دونی چه وسایلی چقدر هیجان انگیز و رنگارنگ بودن منم از فرصت استفاده کردم کلی برای خودم و شما و فاطمه و زهرا خرید کردم شما هم که عاشق طرح باب اسفنجی بقول خودت باب اجیجی                     دفتر نقاشی جعبه مداد رنگی تراش رومیزی پاک کن و تراش استیکر ظرف غذا ...
18 آذر 1393

پسرم 30 ماهیگت مبارکـــــــــــــــــــــــــــــ

دیروز 12 مردادماه سال 1393 پسرم 30 ماهه شد خدارا شکر انشاءا.. 300 ساله بشی مامان جونم یه جشن کوچولوی خانوادگی با یه کیک کوچولو برات گرفتیم                   دوتا کبوتر اومدن در بالکن ما تخم گذاشتن به افتخار وجود شما نی نی قشنگی مثل امیرمحمد کبوترها هم با ما دوست هستن ...
13 مرداد 1393
1227 12 46 ادامه مطلب

سفر به کرمانشاه سه شنبه 3 تیر 1393

عزیز دل مامان بعداز یک پروژه عظیم کاری که من مجبور بودم 3 هفته تا ساعت 8 شب حتی 5 شنبه و جمعه در محل کارم بمونم تصمیم گرفتم برای تغییر آب و هوا یه سفر من و شما بریم کرمانشاه خونه دایی علیرضا چندروزی در کنار بچه ها خستگی در کنم راستی در ضمن دایی مهرداد با بچه ها و مادرجون و بابابزرگ سه شنبه صبح با ماشین راه افتادن قرار شد من و شما با هواپیما بریم چون بابایی حسام نیومد مرخصی نداشت من با ماشین سختمه بدون ایشون نمی تونم با ماشین برم صبح من و شما بلیت هم نداشتیم رفتیم فرودگاه بالاخره با پارتی بازی یکی از دوستان در ایران ایر بلیت تهیه کردیم ولی متأسفانه پرواز 4 ساعت تأخیر داشت نمی دونی بر من و شما چی گذشت برای دفتر نقاشی خریدم با ماژیک ، تبلت دست...